واکنش ژاوی به پیروزی بارسلونا و صعود به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان

واکنش ژاوی به پیروزی بارسلونا و صعود به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا به عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل ناپولی، افتخار می کند و می گوید که آن ها دوباره می توانند در بالاترین سطح فوتبال اروپا رفت کنند.

به گزارش فوتبالی، در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بارسلونا و ناپولی، کاتالان ها موفق شدند حریف ایتالیایی خود را کیش و مات کنند و قهرمان ایتالیا را با حساب سه بر یک از پیش رو بردارند. فرمین لوپز، ژائو کانسلو و روبرت لواندوفسکی برای بارسا گلزنی کردند و تک گل ناپولی را امیر رحمانی به ثمر رساند. 

ژاوی پس از پایان بازی گفت: "مردم مرا باور نمی کردند. آن ها گفتند که ما کنترل رختکن را از دست داده ایم. انتقادهای زیادی از ما شد و تیم نشان داد که می تواند در بالاترین سطح رقابت کند. حالا در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونز لیگ هستیم. بعد از چهار سال، در جمع بهترین هشت تیم هستیم. تیم از تمام انرژی خود استفاده کرد. فکر می کنم ما بازی را در تمامی دقایق کنترل کردیم. من قبلاً نیز گفتم که با استعفای من، بازیکنان با قدرت بیشتری بازی خواهند کرد و درست گفتم."

فرمین لوپز زننده گل اول بارسا نیز گفت: "امیدوارم ژاوی در بارسلونا بماند. ما تا زمانی که ژاوی در بارسا باشد، پشت او خواهیم بود."

4416