اتفاقی که می‌تواند انتقال امباپه به رئال مادرید را جلو بیندازد

اتفاقی که می‌تواند انتقال امباپه به رئال مادرید را جلو بیندازد

پایگاه خبری فوتبالی - کار کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن به پایان رسیده است و این بازیکن قصد دارد که با به پایان رسیدن فصل جاری پی اس جی را ترک کند و راهی تیم دیگری شود که به احتمال زیاد رئال مادرید مقصد بعدی امباپه است.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید مدت ها است که به دنبال جذب کیلیان امباپه است و اکنون شرایط برای انجام این کار فراهم شده است. امباپه قصدی برای تمدید کردن قراردادش با پاری سن ژرمن ندارد و می خواهد به رئال مادرید برود.

به نقل از روزنامه آ اس، در حال حاضر تمرکز امباپه روی قهرمان شدن با پی اس جی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است و به همین دلیل انتقالش به رئال مادرید را قطعی و نهایی نکرده است اما اگر پاری سن ژرمن از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شود و کنار برود، کیلیان امباپه انتقالش به رئال مادرید را نهایی می کند و به طور رسمی این قضیه اعلام می شود. در حقیقت حذف شدن پی اس جی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موجب می شود تا انتقال امباپه به رئال مادرید جلو بیفتد.

پاری سن ژرمن امشب از ساعت 23:30 در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال سوسیداد می رود. پاریسی ها در بازی رفت با نتیجه دو بر صفر رئال سوسیداد را برده اند.

1471