واکنش قلعه‌نویی به احتمال بازگشت نوراللهی به تیم ملی؛ توکل به خدا!

واکنش قلعه‌نویی به احتمال بازگشت نوراللهی به تیم ملی؛ توکل به خدا!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم ملی ایران درباره احتمال بازگشت احمد نوراللهی به تیم ملی پاسخ روشنی نداد.

به گزارش فوتبالی، یکی از عجیب‌ترین اتفاقاتی که در سال جاری در حوزه تیم ملی ایران افتاد ماجرای خط خوردن احمد نوراللهی بود. نوراللهی وقتی فهمید نامش در لیست بازیکنان تیم ملی برای بازی با هنگ کنگ در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 نیست اردوی تیم ملی را ترک کرد.

امیر قلعه‌نویی هم پس از این اتفاق نام نوراللهی را برای بازی بعدی با ازبکستان خط زد. اما تنبیه نوراللهی توسط قلعه‌نویی به جام ملت‌های آسیا هم کشیده شد و سرمربی تیم ملی نام این بازیکن را از فهرست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا خط زد. 

نوراللهی واکنش کلامی به این مساله نشان نداد اما او پس از پایان جام ملت‌‌ها و شروع مجدد مسابقات باشگاهی در تیم خودش یعنی الوحده به شکلی تحسین برانگیز درخشیده است. نوراللهی در این فصل برای الوحده 6 گل زده و 6 پاس گل داده است و درخشش او تبدیل به یک اتفاق تکراری در لیگ امارات شده است.

امروز که امیر قلعه‌نویی برای تماشای یک بازی خیریه به زمین راه‌آهن رفته بود با خبرنگارانی مواجه شد که درباره مسائل مختلف تیم ملی از او پرسیدند. یکی از خبرنگاران پرسید: «در روزهای اخیر شاهد درخشش احمد نوراللهی در امارات هستیم. آیا ایشان شانسی برای بازگشت به تیم ملی دارد؟»  

سرمربی تیم ملی اول با صدای بلند خندید و بعد گفت: «آقای نوراللهی از نظر فنی هیچ مشکلی نداشت و در همه اردوهای ما بود. در خیلی از بازی‌ هم حضور داشت. منتها یک رفتاری داشت که این مساله را به وجود آورده است.»

در نهایت یکی دیگر از خبرنگاران از قلعه‌نویی پرسید: «آقای نوراللهی به اردوی بعدی تیم ملی دعوت می‌شود؟ که قلعه‌نویی با لبخند  گفت: «توکل به خدا!»

تیم ملی در روزهای دوم و 7 فروردین دو بازی رفت و برگشت مقابل ترکمنستان دارد. اردوی تیم ملی برای این دو بازی در اواخر اسفند برگزار می‌شود و آنجا مشخص خواهد شد که نوراللهی به تیم ملی دعوت می‌شود یا همچنان مورد غضب قلعه‌نویی خواهد بود.

1359