عکس؛ لحظه‌ای که رونالدو مقابل العین امارات قیچی برگردان زد

عکس؛ لحظه‌ای که رونالدو مقابل العین امارات قیچی برگردان زد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، النصر عربستان و العین امارات به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی العین موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و کار را برای النصری ها سخت کند.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کریستیانو رونالدو نتوانست گلی به ثمر برساند و به طور کلی عملکرد چندان جالبی نداشت اما او روی یک صحنه آمادگی بدنی بالای خود را به رخ کشید.

کریستیانو رونالدو که در حال حاضر 39 سال سن دارد، روی یک صحنه تلاش کرد تا با زدن قیچی برگردان دروازه العین امارات را باز کند و به این ترتیب برای تیمش گلزنی کند اما چنین اتفاقی رخ نداد و ضربه رونالدو به گل تبدیل نشد و صرفا یک صحنه زیبا خلق کرد.

رونالدو به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است و باید النصری ها بتوانند در بازی برگشت در عربستان مقابل العین امارات کامبک بزنند چرا که در غیر این صورت النصر حذف می شود و رویای قهرمانی رونالدو در لیگ قهرمانان آسیا بر باد می رود.

کریس رونالدو در فصل 2016/17 در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک گل دیدنی مقابل یوونتوس با ضربه قیچی برگردان به ثمر رساند و اکنون می خواست این خاطره را مقابل العین در لیگ قهرمانان آسیا تکرار کند که چنین اتفاقی رخ نداد.

1471