سریال تکراری لیگ امارات؛ نوراللهی باز هم گل زد

سریال تکراری لیگ امارات؛ نوراللهی باز هم گل زد

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک ایرانی تیم الوحده همچنان به عملکرد درخشان خودش در این تیم ادامه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، دیروز از هفته پانزدهم لیگ برتر امارات تیم الوحده که احمد نوراللهی هافبک ایرانی را در اختیار دارد موفق شد در یک بازی خانگی سخت با نتیجه 3 بر دو تیم الجزیره را شکست بدهد.

نوراللهی که در چند هفته اخیر درخشان ظاهر شده بود و در همه مسابقات این فصل آمار 5 گل و 6 گل پاس گل در 17 بازی را برای خودش ثبت کرده بود امروز هم طرفداران الوحده و هواداران ایرانی‌اش را زیاد منتظر نگذاشت. 

در دقیقه 17 در میانه زمین یک خطا به سود الوحده اعلام شد. مدافع الوحده این توپ را بلند به داخل محوطه جریمه ارسال کرد. پیمنتا با یک ضربه سر عرضی توپ را به محوطه 6 قدم فرستاد و احمد نوراللهی که از کمند یارگیری مدافعان حریف گریخته بود با یک ضربه بیرون پای بسیار دیدنی دروازه الجزیره را باز کرد.

این گل یکی از زیباترین گل‌های این هفته لیگ امارات بود و از جهاتی می‌توان آن را شبیه برخی از گل‌های زلاتان ابراهیموویچ دانست. این بازی در نهایت با پیروزی 3 بر دو الوحده تمام شد.

نوراللهی با گلی که در بازی دیروز تعداد گل‌هایش را مثل تعداد پاس گل‌هایش به عدد 6 رساند. الوحده با این پیروزی 27 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رسید. بازی بعدی تیم الوحده در لیگ امارات مقابل تیم قعرنشین حتا برگزار خواهد شد.

1359