عکس؛ هدیه ویژه باشگاه بارسلونا به کاپیتان اسبقش

عکس؛ هدیه ویژه باشگاه بارسلونا به کاپیتان اسبقش

پایگاه خبری فوتبالی - آندرس اینیستا کاپیتان اسبق بارسلونا به تازگی به تعداد هزار بازی در دوران حرفه ای خود رسیده است و توانسته است که به این عدد ویژه دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی ، آندرس اینیستا که در حال حاضر در باشگاه فوتبال امارات بازی می کند، در بازی مقابل عجمان در لیگ امارات به تعداد هزار بازی در دوران حرفه ای دست پیدا کرد. اینیستا در حال حاضر 39 سال سن دارد اما هنوز به دوران حرفه ای خود و به بازی کردن ادامه می دهد و باید دید که تا چه زمانی می خواهد ادامه بدهد.

اینیستا تا سال 2018 در بارسلونا حضور داشت و بازوبند کاپیتانی آبی و اناری پوشان را بر بازو می بست. او پس از آن راهی ویسل کوبه در فوتبال ژاپن شد و در تابستان قبلی هم به فوتبال امارات رفت. باشگاه بارسلونا به مناسبت رسیدن آندرس اینیستا به هزار بازی در دوران حرفه ای، یک هدیه ویژه برای او ارسال کرده است. این هدیه یک پیراهن بارسلونا با شماره 1000 است که نام آندرس اینیستا روی آن درج شده است.

اینیستا بازیکنی است که محبوبیت ویژه ای در میان اسپانیایی ها دارد چرا که او گل قهرمانی تیم ملی اسپانیا را مقابل تیم ملی هلند در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به ثمر رساند.

1471