رستگاری قرمزها در صدمین دقیقه؛ نونیز ناجی لیورپول شد

رستگاری قرمزها در صدمین دقیقه؛ نونیز ناجی لیورپول شد

پایگاه خبری فوتبالی- ناتینگهام فارست در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، میزبان لیورپول صدرنشین بود که شاگردان کلوپ با یک گل در دقایق آخر توانستند 3 امتیاز این بازی را مال خود کنند.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای این هفته لیگ برتر انگلیس، لیورپول صدرنشین مهمان ناتینگهام فارست رده هفدهمی بود که لیورپول موفق شد با تک‌گل دقایق پایانی داروین نونیز، از سد ناتینگهام فارست عبور کند. قرمزها با این برد جایگاه خود را در رتبه نخست تثبیت کردند.

لیورپول یکی از مدعیان اصلی این فصل قهرمانی است و یورگن کلوپ به خوبی می‌داند که در رقابت با تیم‌هایی مثل منچسترسیتی و آرسنال، اجازه کوچک‌ترین اشتباه و لغزش را ندارد، چون این اشتباه ممکن است به قیمت از دست رفتن جام تمام شود. او پیش از دو بار تا هفته آخر گام به گام با منچسترسیتی پیش رفت و فاصله زیادی با قهرمانی نداشت، اما در نهایت این سیتیزن‌ها بودند که موفق شدند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

45 دقیقه اول این مسابقه، گلی در بر نداشت. تلاش‌های قرمزهای بندر لیورپول برای باز کردن دروازه متز سلز بی‌ثمر ماند.

در نیمه دوم شاگردان یورگن کلوپ به فشار حملات خود اضافه کردند اما باز هم موفق به گلزنی نشدند تا اینکه داروین نونیز در نود و نهمین دقیقه از بازی، ناجی یورگن کلوپ و تیمش شد. مهاجم اهل اروگوئه لیورپول در واپسین لحظات ارسال الکسیس مک‌آلیستر را با ضربه سر خود تبدیل به گل کرد.

لیورپول با این پیروزی 63 امتیازی شد و یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نزدیک شد.

1428