لو رفتن صحبت‌های توخل با بازیکنان بایرن مونیخ پس از اعلام برکناری

لو رفتن صحبت‌های توخل با بازیکنان بایرن مونیخ پس از اعلام برکناری

پایگاه خبری فوتبالی - صحبت های توماس توخل با بازیکنانش در پی کنار گذاشته شدنش از بایرن مونیخ در پایان فصل، توسط رسانه های آلمانی لو رفت.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ اعلام کرد که پس از نتایج ضعیف در فصل جاری، توخل در پایان فصل از تیم جدا می شود. پس از اعلام این خبر، توخل با بازیکنانش در رختکن صحبت کرده است و پیام جالبی را برای بازیکنانی فرستاده که خواستار برکناری او بوده اند.  بیلد گزارش داده است که توخل در رختکن گفته است:" حالا همه می توانند که برای ثابت کردن خودشان به مربی جدید، بازی کنند."

در حقیقت توخل با این صحبت ها از تیمش خواسته که در ادامه فصل، کاری را جدی بگیرند:"دیگر قرار نیست که هر هفته بحث و جنجال وجود داشته باشد و همه می دانند که در آینده چه می شود. هنوز می توانیم که در این فصل به  جام برسیم و باید در بازیهایمان برنده شویم." یان کریستین دریسن مدیر اجرایی بایرن نیز خطاب به بازیکنان گفته است:" همه باید تمرکزمان را بالاتر ببریم. شما مسئول هستید!"

بایرن در حال حاضر هشت امتیاز تا لورکوزن در صدر جدول لیگ آلمان فاصله دارد و از جام حذفی کنار رفته است. آنها در دور رفت یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل لاتزیو شکست خوردند و در بازی برگشت باید کامبک بزنند.  باواریایی ها می خواهند فصل را خوب تمام کنند و بعد از ان به دنبال استخدام مربی جدیدی هستند که ژابی آلونسو سرمربی لورکوزن به گزینه اصلی آنها تبدیل شده است.

4125