بایرن مونیخ در تابستان به سراغ گیراسی خواهد رفت

بایرن مونیخ در تابستان به سراغ گیراسی خواهد رفت

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ در تابستان برای جذب سرهو گیراسی اقدام خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، نشریه بیلد در خبری مدعی شده باشگاه بایرن مونیخ تصمیم گرفته تا در تابستان آتی برای جذب سرهو گیراسی مهاجم گینه ای اشتوتگارت اقدام کند. بند آزادسازی این مهاجم حدود ۲۰ میلیون یورو است و بایرن مونیخ نمی‌خواهد این گزینه  را برای تقویت خط حمله خود از دست بدهد. به جز بایرن مونیخ چند تیم دیگر هم به جذب سرهو گیراسی مهاجم اشتوتگارت در تابستان علاقه دارند. ورود این بازیکن می‌تواند باعث انتقال قرضی ماتیاس تل شود زیرا این بازیکن خواهان دقایق بیشتر بازی در تیم بایرن مونیخ است.

پدیده این فصل اشتوتگارت تصمیم گرفت علی رغم پیشنهادات در زمستان در این باشگاه باقی بماند. به گزارش اسکای آلمان، سرهو گیراسی مهاجم اشتوتگارت به دلیل حضور در جام ملت‌های آفریقا و تاریخ بازگشت نامشخص تصمیم گرفت در ژانویه این تیم را ترک نکند.
گیراسی در ۱۴ بازی بوندسلیگا، ۱۷ گل و ۱ پاس ‌گل به ثبت رسانده و مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی از جمله منچستر یونایتد و میلان در ژانویه قرار داشت اما در اشتوتگارت ماندگار شد.

باید دید با وجود هری کین و حضور این بازیکن در ترکیب بایرن مونیخ این مهاجم گینه ای حاضر می شود برای رقابت با کین راهی مونیخ شود یا انتقال به تیم دیگری را ترجیح می دهد.