ابراز دلتنگی همسر هافبک بارسلونا برای منچستر

ابراز دلتنگی همسر هافبک بارسلونا برای منچستر

پایگاه خبری فوتبالی - سارا همسر ایلکای گوندوغان گفت که دلش برای زندگی در منچستر تنگ شده است چرا که با انتقال این بازیکن به بارسلونا مجبور شده که محل زندگی خود را در تابستان گذشته تغییر بدهد.

به گزارش فوتبالی، سارا گوندوغان که مدل و مجری تلویزیونی است، در سال 2022 در پیامی در صفحه اینستاگرامش غذای شهر منچستر را وحشتناک توصیف کرده بود اما حالا هفت ماه پس از نقل مکان به اسپانیا دلش برای زندگی در انگلیس تنگ شده است!

سارا در گفتگو با دیلی میل در این باره گفته است :" وقتی که در منچستر بودم، کل زندگی ام پیرامون فوتبال می چرخید. دوستانم فوتبالی بودند و از طریق همسرم با افراد زیادی آشنا می شدم و چیزی خارج از فوتبال در زندگی من وجود نداشت. من یک فرد اجتماعی هستم و در انگلیس توانستم که دوستان زیادی پیدا کنم و خیلی خوشحال بودم. در آن جا، زندگی و روتین خود را داشتم. در طول زمان، برخی دوستانم نقل مکان می کردند و ناگهان می گفتند که به کشوری دیگر می روند. تصور نمی کردم که روزی نوبت خودم باشد که این اتفاق برایم رخ بدهد و وقتی از نقل مکان به بارسلونا مطلع شدم، کمی شوکه شدم. وقتی که در جایی زندگی می کنی و دوستانی پیدا می کنی و در آن جا خوشحال هستی، زندگی ات را می سازی و بعد از ان مجبوری که همه افرادی که دوستشان داری را ترک کنی. حالا کمابیش دلم برای منچستر تنگ شده است. "

فصل برای بارسلونا جالب نبوده است و گوندوغان نیز فعلا نتوانسته خاطرات خوش خود در منچسترسیتی را در تیم کاتالان تکرار کند. 

4125