رم به دنبال جذب کاپیتان باشگاه فروزینونه

رم به دنبال جذب کاپیتان باشگاه فروزینونه

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه رم در تابستان به دنبال جذب هافبک میانی باشگاه فروزینونه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه رم به دنبال جذب لوکا مازیتلی هافبک فروزینونه است. این بازیکن ۲۸ ساله یکی از بهترین بازیکنان تیم اوزه بیو دی فرانچسکو سرمربی سابق رم و فعلی فروزینونه است و تاکنون ۴ گل در این فصل به عنوان کاپیتان فروزینونه و به عنوان یک هافبک در خط میانی به ثمر رسانده است. طبق گزارش ها رم می خواهد مازیتلی را در تابستان ۲۰۲۴ به خدمت بگیرد زیرا باشگاه جالوروسی در حال برنامه ریزی یک انقلاب بزرگ در ترکیب خود و در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

مازیتلی محصول آکادمی باشگاه رم محسوب می شود و از طریق تیم پریماورا رم به دنیای فوتبال معرفی شد و در سال ۲۰۱۴ بازیکن تیم اصلی رم هم بوده و می تواند در هفته های آینده به یک هدف مهم برای رم در فصل نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شود. مازیتلی در دیدار فروزینونه مقابل میلان که چند روز قبل با شکست ۲-۱ فروزینونه همراه بود تک گل تیم خود را مقابل میلان به ثمر رسانده بود.

مازیتلی در رده های پایه برای تیم ملی ایتالیا به میدان رفته اما پیراهن تیم بزرگسالان آتزوری را به تن نکرده و در تیم هایی مانند باری، ساسولو، جنوا، مونزا و پیزا سابقه بازی داشته است.

۱۰۰۹