ستاره خط هافبک بارسلونا جواب منتقدان را داد

ستاره خط هافبک بارسلونا جواب منتقدان را داد

پایگاه خبری فوتبالی- ایلکای گوندوغان از جمله بازیکنانی است که تحت فشار انتقادات رسانه‌های اسپانیایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این فصل عملکرد چندان خوبی نداشت. آن‌ها تا به اینجای فصل سوپرکاپ و جام حذفی اسپانیا را از دست داده‌اند و شانس زیادی برای تکرار قهرمانی در لالیگا ندارند. با وجود شرایطی که در آن قرار دارند، پیش‌بینی می‌شود که قهرمانی‌شان در لیگ قهرمانان اروپا هم وابسته به اتفاقات و معجزه‌های فوتبالی است.

اما در این فصل که بارسا فرازونشیب بسیاری داشت، چند بازیکن ثبات خود را حفظ کردند و تحت تاثیر شرایط تیم قرار نگرفتند. یکی از آن بازیکنان، ایلکای گوندوغان، ستاره آلمانی خط هافبک بارسایی‌ها است. او در تابستان به صورت آزاد به جمع کاتالان‌ها پیوست و یکی از بهترین بازیکنان تیمش تا به اینجای فصل بوده است. او یکی از خلاق‌ترین بازیکنان حال حاضر اروپا از نظر ساخت موقعیت است.

اما با این وجود، کاپیتان سابق منچسترسیتی مورد انتقاد رسانه‌های اسپانیایی و کاتالونیایی قرار می‌گیرد. این رسانه‌ها و نشریات که در چند فصل اخیر بارها و به بهانه‌های مختلف به بازیکنان غیراسپانیایی حمله کردند و با مطالبشان باعث افت کیفیت ستاره‌های غیربومی شدند، در فصل جاری گوندوغان را سیبل انتقادات تند خود قرار دادند. رسانه‌ها اعتقاد دارند هافبک آلمانی دوندگی کافی را ندارد و کمکی به شکل بازی بارسلونا نمی‌کند.

اما ایلکای گوندوغان در دیدار این هفته تیمش در مقابل آلاوس، یک گل و یک پاس گل به ثبت رساند و ستاره بی‌چون‌وچرای تیمش بود تا پاسخی دندان‌شکن به منتقدینش در اسپانیا بدهد. او نشان داد تجربه کافی را برای تقابل با انتقادات دارد و تحت تاثیر حرف‌های خبرنگاران و روزنامه‌نگاران قرار نمی‌گیرد.

1428