عکس / پیام دخیا به فلینی به مناسبت خداحافظی هم‌تیمی سابقش از فوتبال

عکس / پیام دخیا به فلینی به مناسبت خداحافظی هم‌تیمی سابقش از فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - مروان فلینی، بازیکن سابق منچستریونایتد که بازنشستگی خود را اعلام کرد، پیغام‌های محبت‌آمیزی از دیوید دخیا، هم‌تیمی سابقش دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 36 ساله روز شنبه پس از 18 سال فوتبال حرفه‌ای بازنشستگی خود را اعلام کرده و کفش‌هایش را آویخت. پس از خلاصه کردن "سفر باورنکردنی" خود در یک پست اینستاگرامی، برخی از هم تیمی‌های او در طی این سال‌ها برای بازیکن سابق اورتون و منچستریونایتد، به ویژه دخیا، دروازه‌بان سابق شیاطین سرخ پیغام‌های محبت‌آمیزی ارسال کرده و بهترین‌ها را در آینده برای او آرزو کردند.

دخیا دروازه بان سابق یونایتدی‌ها که بین سال های 2009 تا 2013 در اولدترافورد در کنار فلینی بازی کرد، در پست اینستاگرام خود نوشت: "از زندگی لذت ببر برادر". آندر هررا، بازیکن سابق یونایتد نیز در پیامی برای فلینی نوشت: "تبریک می‌گویم دوست من و بهترین‌ها را در فصل بعدی زندگی‌ات برایت آرزو می‌کنم."

در حالی که فلینی پس از به دست آوردن بهترین نتیجه از دوران حرفه‌ای خود، آن را ترک کرد، دخیا پس از جدایی از یونایتد در تابستان گذشته همچنان به دنبال یک باشگاه جدید است. با این حال، به نظر می‌رسد که این بازیکن 33 ساله پس از رد پیشنهاد ناتینگهام فارست در ماه گذشته، منتظر پیشنهاد مناسب‌تری است.

این ملی‌پوش اسپانیایی که 12 سال را در منچستریونایتد سپری کرد و بیش از 500 بار برای شیاطین سرخ بازی کرد، همچنان در جستجوی تیمی جدید است. این بازیکن آزاد مذاکراتی با چند تیم عربستانی داشته اما این مذاکرات هنوز به نتیجه نرسیده است.

1369