گلر سابق منچستریونایتد پیشنهاد بازگشت به لیگ انگلیس را رد کرد

گلر سابق منچستریونایتد پیشنهاد بازگشت به لیگ انگلیس را رد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- داوید دخیا از تابستان 2023 تا به حال بدون تیم باقی مانده و پیشنهادهای زیادی را برای بازگشت به دنیای فوتبال رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، داوید دخیا که در تابستان از جمع شیاطین سرخ جدا شده بود و جای خود را به آندره اونانا داده بود، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، شانس بازگشت دوباره به لیگ برتر انگلیس را داشت، اما آن را رد کرد.

ناتینگهام فارست قصد داشت با جذب داوید دخیا در ماه ژانویه، نگاه‌ها را به خود معطوف کند. به گزارش نشریه انگلیسی د اتلتیک، ناتینگهام فارست به طور فعال در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال یک دروازه‌بان جدید بود و سعی کرد دخیا را متقاعد کند تا به آنها در سیتی گراوند بپیوندد.

فارست که از عملکرد گلرهای فعلی تیم خود رضایت ندارد، در زمستان به سراغ 7 گزینه رفت تا تیمش را در چارچوب دروازه تقویت کند که داوید دخیا یکی از گزینه‌های اصلی بود.

گفته شده است که باشگاه انگلیسی یک پیشنهاد 6 ماهه و کوتاه‌مدت به داوید دخیا ارائه کرد تا دوباره به دنیای فوتبال بازگردد، اما با پاسخ منفی گلر سابق منچستریونایتد مواجه شدند.

در نهایت، ناتینگهام فارست، متز سلز، گلر 31 ساله استراسبورگ را با قیمت 5 میلیون پوند به خدمت گرفت.

داوید دخیا از زمان جدایی از منچستریونایتد در تابستان بدون باشگاه بوده است. عملکرد ضعیف آندره اونانا در دروازه قرمزهای شهر منچستر، باعث شد تا خیلی از هواداران جدایی سنگربان اسپانیایی در تابستان را اشتباه بدانند.

1428