تا آرنولد هست کانگوروها به نیمه‌نهایی نمی‌رسند!

تا آرنولد هست کانگوروها به نیمه‌نهایی نمی‌رسند!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی استرالیا برای دومین دوره متوالی در جام ملت‌های آسیا در مرحله ¼ پایانی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. 

 به گزارش فوتبالی، استرالیا که تا واپسین لحظات مسابقه با کره‌جنوبی دست بالاتر را داشت و تا آستانه حذف شاگردان یورگن کلینزمن پیش رفت اما در نهایت گرفتار نبوغ سون هیونگ مین شد و بازی برده را با شکست عوض کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. این تیم برای دومین دوره پیاپی در این مرحله از جام ملت‌های آسیا حذف شد.  

استرالیا که از جام ملت‌های آسیا 2007 به بعد در این رقابت‌ها شرکت کرد و در جام ملت‌های آسیا 2011 و 2015 به فینال رسید و حتی در سال 2015 توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند حالا در دوره پیاپی با هدایت گراهام آرنولد در مرحله ¼ پایانی حذف می‌شود و انگار با این سرمربی بومی توانایی رسیدن به جمع 4 تیم برتر قاره کهن را ندارد!  

آرنولد که همین سال گذشته استرالیا را بعد از جام جهانی 2006 و برای دومین بار در تاریخ از مرحله گروهی به سلامت عبور داد و در مرحله 1/8 پایانی بازی پایاپایی را در برابر آرژانتین قهرمان از خودش برجای گذاشت حالا باید دست خالی و با چمدانی پر از غم و اندوه هزاران کیلومتر را طی کند و به خانه بازگردد.  

کانگوروها مجموعا در 5 حضور خود در جام ملت‌های آسیا در 3 دوره آن در همان مرحله ¼ نهایی و به ترتیب توسط ژاپن، امارات و کره جنوبی از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.  

  

9098