تاتنهام جواهر 18 ساله بلژیکی را از دست می‌دهد؟

تاتنهام جواهر 18 ساله بلژیکی را از دست می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- تاتنهام که در هفته‌های اخیر در آستانه امضای قرارداد با آنتونیو نوسا قرار داشت، حالا امکان دارد این بازیکن جوان را در یک رقابت نقل و انتقالاتی با برنتفورد از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام تا روزهای پایانی نقل و انتقالات هم به دنبال تقویت تیم خود است. مدیران تاتنهام حالا اعتماد بیشتری به آنژه پوستکوگلو دارند و قصد دارند ابزار مورد نیاز سرمربی استرالیایی را برایش فراهم کنند.

آن‌ها در این ماه تیمو ورنر و دراگوسین را برای تقویت خط حمله و خط دفاع به خدمت گرفتند و حالا به دنبال یک بازیکن می‌گردند تا بتواند در موقعیت‌سازی به تیمشان کمک کند تا بتوانند با قدرت بیشتری در نیم‌فصل دوم حضور پیدا کنند.

آنتونیو نوسا، ستاره 18 ساله بلژیکی مورد توجه تاتنهام قرار دارد. آن‌ها تا چند هفته پیش به جذب این بازیکن نزدیک بودند، اما حالا گفته می‌شود برنتفورد، موقعیت بهتری نسبت به آن‌ها دارد و می‌تواند این بازیکن تاثیرگذار کلوب بروژ را جلوتر از اسپرز جذب کند. این وینگر جوان بلژیکی، 30 میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است.

جواهر بلژیکی در 19 بازی در این فصل که تنها در هفت تای آن‌ها از ابتدا در ترکیب قرار گرفته، 3 گل، 5 پاس گل به ثبت رسانده است.

اگر تاتنهام رقابت نقل و انتقالاتی را به برنتفورد ببازد، حسرت بزرگی بر دل سفیدهای شمال لندن باقی خواهد ماند؛ چرا که تا چند هفته پیش به امضای قرارداد با نوسا نزدیک بودند.

1428