شروع بازی روانی سرمربی یوونتوس با اینتر

شروع بازی روانی سرمربی یوونتوس با اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس، جنگ روانی را با اینتر آغاز و نراتزوری را شانس اول قهرمانی در سری آ خطاب کرد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم اینتر و یوونتوس قرار است هفته بعدی از چهارچوب هفته بیست و سوم سری آ در استادیوم جوزپه مه آتزا به مصاف هم بروند. در حال حاضر یوونتوس با 53 امتیاز از 22 بازی در رده اول است و شاگردان سیمونه اینزاگی با 2 بازی کمتر و 51 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند. حالا در آستانه هفت روز مانده به این بازی، سرمربی یووه معتقد است که علیرغم فاصله اندک دو تیم در جدول سری آ، اینتر شانس اول قهرمانی است. 

به نقل از سایت گل، آلگری راجع به بازی با اینتر گفت: "دربی ایتالیا همیشه زیبا و خاص است. استادیوم مملو از تماشاگر خواهد بود و ما می خواهیم یک نتیجه خوب در ورزشگاه اینتر بگیریم. ما قرار است مقابل بهترین تیم در ایتالیا بازی کنیم و مشخص است که آن ها شانس اول قهرمانی در سری آ هستند."

یووه می توانست با صدرنشینی به استقبال دربی ایتالیا برود، اما آن ها در دیدار مقابل امپولی با نتیجه یک بر یک متوقف شدند و نراتزوری می تواند در صورت کسب 3 امتیاز در بازی امشب مقابل فیورنتینا به صدر جدول برود.

4416