پدیده‌ای که بارسلونا را به منچسترسیتی ترجیح می‌دهد

پدیده‌ای که بارسلونا را به منچسترسیتی ترجیح می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس برگوال شاید به جدیدترین پدیده ای تبدیل شود که به بارسلونا ملحق می شود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه کاتالان به نظر می رسد که بیشترین شانس را برای خرید هافبک 17 ساله داشته باشد که در باشگاه یورگاردنس در سوئد می درخشد. بارسلونا با آینتراخت فرانکفورت برای خرید این بازیکن رقابت داغی دارند و حالا خود این بازیکن علنا اعلام کرده است که بارسلونا را به سایر گزینه هایش ترجیح می دهد. 

مذاکرات بارسلونا برای خرید این بازیکن سوئدی ادامه دارد. برگوال صفحه اینستاگرام رسمی بارسلونا را دنبال می کند و پدیده های این تیم نظیر لامین یامال و پائو کوبارسی را فالو کرده است. حالا این هافبک در گفتگویی به صراحت گفته است که اگر بخواهد از میان منچسترسیتی و بارسلونا یکی را انتخاب کند، تیم کاتالان را ترجیح می دهد. سیتی قدرتمندترین تیم حال حاضر فوتبال دنیاست اما به نظر می رسد که علاقه برگوال به بارسلونا علاقه ای قلبی باشد!

البته باشگاه یورگاردنس به سادگی حاضر به فروش برگوال نمی شود. این هافبک دو سال دیگر یعنی تا دسامبر 2025 با این تیم قرارداد دارد. آینتراخت فرانکفورت حاضر شده تا برای خرید او ده میلیون یورو بپردازد در حالی که پیشنهاد بارسلونا فقط شش میلیون یوروست و بسیار کمتر است. البته بایرن مونیخ و یوونتوس هم از دور شرایط این پدیده جوان را زیر نظر دارند.

4125