جدایی ستاره ناپولی تایید شد

جدایی ستاره ناپولی تایید شد

پایگاه خبری فوتبالی- ویکتور اوسیمن، مهاجم اهل نیجریه باشگاه ناپولی که مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته؛ قصد دارد در تابستان 2024 به تیم دیگری منتقل شود.

به گزارش فوتبالی، ناپولی فصل گذشته برای سومین بار در تاریخ خود فاتح اسکودتو شد و ویکتور اوسیمن، یکی از اصلی‌ترین ارکان تیم لوچیانو اسپالتی در مسیر قهرمانی سری آ بود. این بازیکن پس از درخشش در پیراهن ناپولی، توجه چند باشگاه مطرح اروپایی را به خود جلب کرد و حالا دی‌لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی جدایی ستاره تیمش را در تابستان 2024 تایید کرد.

اوسیمن در سال 2020 با مبلغ 70 میلیون یورو از لیل به ناپولی پیوست که با متغیرات این مبلغ به 80 میلیون یورو افزایش یافت. از آن زمان، او 67 گل در 119 بازی به ثمر رسانده است و قطعا نام این بازیکن در حافظه هواداران ناپولی باقی می‌ماند. جدایی او به وضعیت اقتصادی باشگاه ایتالیایی کمک شایانی می‌کند.

مالک باشگاه ناپولی، یعنی دی‌لورنتیس درباره شرایط ستاره تیمش گفت: او احتمالا به رئال مادرید، پاری‌سن ژرمن یا یکی از باشگاه‌های انگلیسی خواهد پیوست.»

رئیس ناپولی در گفتگو با خبرنگاران اضافه کرد: «ما از تابستان گذشته می‌دانستیم که او پیشنهاداتی دارد و خودش هم مایل است تا جدا شود؛ به‌خاطر همین هم بود که روند مذاکرات برای تمدید قرارداد طولانی شد.»

اوسیمن در حال حاضر به همراه تیم ملی نیجریه در جریان جام ملت‌های آفریقا قرار دارد و آماده می‌شود تا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کامرون برود. او حالا تلاش می‌کند تا در نیم‌فصل دوم بدرخشد و با خاطره‌ای خوش از ناپولی جدا شود.

1428