عکس؛ وقتی محمد صلاح در پیراهن بازل با هازارد روبرو شد

عکس؛ وقتی محمد صلاح در پیراهن بازل با هازارد روبرو شد

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح که در حال حاضر بازیکن لیورپول است و از ستاره های اصلی این تیم به حساب می آید، روزگاری بازیکن تیم بازل سوییس بوده است.

به گزارش فوتبالی ، محمد صلاح از سال 2012 تا سال 2014 میلادی بازیکن تیم بازل سوییس بوده است. در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2013/14، در مرحله گروهی چلسی و بازل در یک گروه قرار گرفتند. نکته جالب این جا است که بازل سوییس هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت موفق شد چلسی را شکست بدهد. در بازی رفت بازل موفق شد با نتیجه دو بر یک در شهر لندن چلسی را شکست بدهد. محمد صلاح در آن دیدار یک گل برای بازل به ثمر رساند. از سوی دیگر در بازی برگشت هم بازل موفق شد در کشور سوییس با نتیجه یک بر صفر چلسی را شکست بدهد. محمد صلاح در آن بازی تک گل بازل را به ثمر رساند. ادن هازارد در آن زمان بازیکن چلسی بود و محمد صلاح با پیراهن بازل با او روبرو شد و توانست او را شکست بدهد.

در فصل 2013/14، ژوزه مورینیو سرمربی چلسی بود و هر دو بازی را به بازل باخت اما جالب این جا است که چلسی به عنوان تیم صدرنشین گروه راهی دور بعدی شد و بازل در این گروه سوم شد و راهی لیگ اروپا شد.

1471