نظر اسطوره چلسی درباره وضعیت پوچتینو در استمفورد بریج

نظر اسطوره چلسی درباره وضعیت پوچتینو در استمفورد بریج

پایگاه خبری فوتبالی - جان تری اسطوره باشگاه چلسی اصرار دارد که مائوریسیو پوچتینو، بهترین گزینه برای هدایت آبی های لندن می باشد. 

به گزارش فوتبالی، چلسی در پنجره های نقل و انتقالاتی گذشته، ورودی ها و خروجی های زیادی داشته است و حالا با حضور پوچتینو روی نیمکت، این سرمربی آرژانتینی نتوانسته اوضاع نابسامان این تیم را بهبود ببخشد. آن ها در رده های میانی جدول حضور دارند و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای هواداران این تیم، دور از ذهن به نظر می رسد. 

حالا جان تری اسطوره آبی های لندن که به افتخارات زیادی با این تیم دست یافته درباره وضعیت چلسی در این فصل گفت: "متاسفانه چلسی اصلاً در شرایط خوبی به سر نمی برد. اما باید زمان بدهید. سرمربی به زمان نیاز دارد. پوچتینو یک سرمربی بسیار خوب است. من کار او را روز به روز از نزدیک می بینم. ما بازیکنان جوان و با استعدادی در تیم داریم. می دانم که فعلاً فاصله زیادی با تیم هایی همچون منچسترسیتی و لیورپول در حال حاضر داریم، اما می توانیم با اعتماد کردن به پوچتینو، به چیزهای بزرگی برسیم."

چلسی در حال حاضر با 9 برد، 4 تساوی و 8 شکست، با 31 امتیاز در رده نهم لیگ برتر انگلیس قرار دارد و فاصله آن ها با استون ویلا رده چهارمی، 12 امتیاز است.

4416