منچسترسیتی قید جذب بازیکن بارسلونا را زده است

منچسترسیتی قید جذب بازیکن بارسلونا را زده است

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که منچسترسیتی به طور کامل قید جذب آلخاندرو بالده را زده است و علاقه ای به این بازیکن ندارد.

به گزارش فوتبالی ، آلخاندرو بالده در حال حاضر بیست سال سن دارد. بارسلونا به این بازیکن به چشم جانشینی برای جوردی آلبا نگاه می کرد و ژاوی هرناندز از او در پست مدافع چپ استفاده می کند. اما عملکرد بالده چندان چنگی به دل نزده است. در حقیقت این بازیکن توانایی هجومی بالایی ندارد و نمی تواند مثل جوردی آلبا در حملات به بارسلونا کمک کند.

گفته شده بود که منچستر سیتی به دنبال جذب این بازیکن است اما سیتیزن ها قید خرید این بازیکن را به طور کامل زده اند. ژائو کانسلو اکنون بازیکن منچستر سیتی است که به طور قرضی در بارسا حضور دارد. بارسلونا می خواهد ژائو کانسلو را به طور دائم از منچستر سیتی خریداری کند. سیتیزن ها برای کانسلو فقط پول نقد می خواهند و آن ها نمی خواهند که آلخاندرو بالده وارد قرارداد انتقال کانسلو شود.

از سوی دیگر به نظر می رسد که چلسی تمایلاتی برای جذب آلخاندرو بالده داشته باشد. هر چند باید دید که آبی های لندن تا چه حد برای به خدمت گرفتن این مدافع چپ جوان مصمم هستند.

1470