ستاره بارسلونا آخرین ساعات 2023 را در بیمارستان سپری کرد!

ستاره بارسلونا آخرین ساعات 2023 را در بیمارستان سپری کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوغان ستاره آلمانی - ترکیه ای بارسلونا مجبور شد که آخرین ساعات سال 2023 را در بیمارستان سپری کند چرا که در سالن بدنسازی با مشکلی عجیب مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، هافبک آلمانی خیلی سریع با زندگی جدید خود در اسپانیا هماهنگ شده است. این بازیکن 33 ساله با اتمام قراردادش با منچسترسیتی راهی لالیگا شد که عملکرد خوبی در تیم ژاوی داشته است. گوندوغان هنوز نتوانسته آمار گلزنی خود در دوران حضورش در سیتی را تکرار کند اما شش پاس گل داده و دو گل هم به ثبت رسانده است. 

در حالی که سال 2023 برای گوندوغان یک موفقیت بزرگ بود (چرا که برای اولین بار از زمان حضورش در منچسترسیتی سه گانه را کسب کرد) اما پایان سال برای این بازیکن چندان خوشایند نبود.

در حقیقت گوندوغان پس از حضور در تمرین با حضور تماشاگران در ورزشگاه خوان گامپر در روز شنبه، به سالن بدنسازی رفت تا در آن جا تمرین کند اما این تمرین برای ایلکای خوشایند نبود چرا که گفته می شود که او با یکی از وزنه ها به خودش صدمه زده است!

گوندوغان به همراه همسرش سارا مجبور شد که به بیمارستان مراجعه کند و به سرش بخیه بزند. در حقیقت موندودپورتیوو گزارش داده است که این اتفاق باعث شده تا ایلکای دچار زخم و خونریزی شود و چاره ای جز مراجعه به بیمارستان نداشته باشد.  البته مشکل ایلکای جدی نیست و این بازیکن مشکلی برای حضور در بازی پنجشنبه شب مقابل لاس پالماس ندارد. 

4125