رونالدو چند گل دیگر تا رسیدن به عدد 900 فاصله دارد؟

رونالدو چند گل دیگر تا رسیدن به عدد 900 فاصله دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو سال 2023 میلادی را با گلزنی به پایان رساند و موفق شد تعداد گل های دوران حرفه ای خود را افزایش بدهد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته نوزدهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و التعاون به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر عربستان موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد. در این دیدار کریستیانو رونالدو در دقیقه پایانی بازی موفق شد گل چهارم النصری ها را به ثمر برساند. رونالدو با این گل به تعداد 54 گل در سال 2023 میلادی رسید و به این ترتیب این سال را به عنوان بهترین گلزن سال به پایان رساند.

کریستیانو رونالدو با گلی که مقابل التعاون عربستان به ثمر رساند، اکنون به تعداد 873 گل در دوران حرفه ای خود رسیده است. کریس رونالدو تنها 27 گل تا رسیدن به عدد ویژه 900 گل فاصله دارد و به نظر می رسد که اگر روند خوبی را تا پایان فصل در پیش بگیرد، در مجموع بازی های باشگاهی و ملی خود بتواند به تعداد 900 گل در کل دوران حرفه ای برسد. این عدد یک عدد فوق العاده است و بعید است که بازیکن دیگری از نسل های جدید به این زودی ها به آن برسد.

1470