پاسخ مدیر روابط عمومی سپاهان به اظهارات اخیر قنبرزاده؛ چرا تغییر موضع می‌دهید؟

پاسخ مدیر روابط عمومی سپاهان به اظهارات اخیر قنبرزاده؛ چرا تغییر موضع می‌دهید؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان معتقد است وقتی پرونده این تیم در کمیته استیناف بوده، مدیران باشگاه نمی‌توانستند برای مذاکره و اصلاح قرارداد بازیکنان اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، دو روز قبل آرای جنجالی کمیته استیناف اعلام شد و یکی از قابل توجه ترین بندهای این ابلاغیه، محرومیت 6 بازیکن سپاهان به دلیل ایراد در قراردادها بود.

براساس مقررات فدراسیون فوتبال، مبلغ قرارداد بازیکنان نمی‌تواند برای سال دوم بیش از 25 درصد افزایش داشته باشد، درحالی که در قرارداد 6 بازیکن سپاهان شامل پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان بیش از 25 درصد افزایش دستمزد در سال جاری لحاظ شده بود که تخلف از قوانین محسوب می‌شد.

البته کمیته انضباطی در شهریورماه امسال رای خود را مبنی بر محکومیت این 6 بازیکن صادر کرده بود، اما از آنجایی که پرونده از سوی مدیران سپاهان به کمیته استیناف ارجاع داده شد، سپاهانی‌ها می‌توانستند تا زمان ابلاغ آرای نهایی استیناف از بازیکنان خود استفاده کنند.

از آنجایی که رای کمیته استیناف پیش از بازی با گل‌گهر صادر شد و باشگاه سپاهان تنها 20 ساعت قبل از بازی در جریان محرومیت بازیکنان قرار گرفت، مدیران سپاهان زمان کافی برای اصلاح قراردادها در اختیار نداشتند و نتوانستند این 6 نفر را به بازی با گل‌گهر برسانند.

همین مسئله به شدت باعث ناراحتی سرمربی سپاهان شد، به طوری که ژوزه مورایس که اغلب مربی آرام و بامنطقی است، در نشست خبری قبل از بازی با گل‌گهر حسابی اوقات تلخی کرد و جملات عجیبی از قبیل "این چه جور فدراسیونی است؟" و "می‌خواهند ما نباشیم!" و "باید برای زندگی شخصی خودم تصمیم بگیرم!" را بر زبان آورد.

ساعتی قبل، منصور قنبرزاده، نایب رییس دوم فدراسیون و رییس کارگروه ناظر برقراردادها توضیحاتی را در خصوص وضعیت سپاهان ارائه داد و گفت محرومیت آن 6 بازیکن از همان سه ماه پیش قابل اجرا بوده، اما به خاطر اینکه سپاهان نماینده ایران در آسیا بود و بنا به درخواست مسئولین باشگاه، این فرصت سه ماهه به آن‌ها داده شده تا سریع‌تر برای اصلاح قرارداد بازیکنان اقدام کنند و لذا تا صدور حکم کمیته استیناف، فرصت کافی در اختیار مدیران باشگاه وجود داشته است.

صحبت‌های قنبرزاده با واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان مواجه شده و صادق میرصالحیان، با انتشار یک استوری اینستاگرامی در این خصوص توضیحاتی ارائه کرده است.

میرصالحیان که اعتقاد دارد قنبرزاده در مورد سپاهان تغییر موضع داده، از عملکرد مدیران سپاهان دفاع کرده و گفته وقتی پرونده هنوز در کمیته استیناف بوده آن‌ها چطور می‌توانستند قرارداد بازیکنان را اصلاح کنند؟ و اینکه آن‌ها نمی‌توانستند از قبل پیش‌بینی کنند کدام بندها در کمیته استیناف تایید و کدام‌ها رد می‌شود، و لذا مذاکره با بازیکنان کار بیهوده‌ای محسوب می‌شده است.

او در این خصوص نوشته: «آقای قنبرزاده، وقتی پرونده در کمیته استیناف است سپاهان چگونه می‌تواند قرارداد اصلاح کند؟ نکند انتظار دارید وقتی هنوز معلوم نیست کدام بندها تایید می‌شود و کدام نقض می‌شود سپاهان بنشیند با بازیکنش صحبت کند و بعد از اینکه کمیته استیناف رای داد برای بار سوم با بازیکن مذاکره کند؟ همکاران خودتان هم امروز تایید کردند که باید در رای نهایی مهلت برای اصلاح قرارداد مشخص می‌شد. خودتان هم دیروز به این موضوع تاکید داشتید؛ چرا تغییر موضع می‌دهید؟»

7474