خوشبینی تن هاگ به سرمایه‌گذاری راتکلیف در منچستریونایتد

خوشبینی تن هاگ به سرمایه‌گذاری راتکلیف در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- اریک تن‌هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد پس از پیروزی دراماتیک تیمش مقابل استون ویلا، آینده‌ی شیاطین سرخ را با سرمایه‌گذاری جیم راتکلیف روشن داد.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ سرمایه‌گذاری سر جیم راتکلیف در منچستریونایتد را یک تغییر مثبت برای باشگاه می‌داند، اما در همین باره اضافه کرد این تغییر و تحولات تاثیری بر بازیکنانش ندارد و آن‌ها به کارشان ادامه می‌دهند.

مدیر ورزشی راتکلیف، یعمی دیو بریلزفورد، شب گذشته بر روی سکوهای ورزشگاه اولدترافورد حاضر بود و شاهد کامبک تماشایی قرمزها مقابل استون ویلا بود. 

این اولین حضور آن‌ها در ورزشگاه خانگی منچستریونایتد پس از اعلام این بود که میلیاردر انگلیسی، راتکلیف، رئیس شرکت شیمیایی اینئوس، با یک قرارداد 1.3 میلیارد دلاری برای خرید 25 درصد از سهام و کنترل تمام امور فوتبال در باشگاه موافقت کرده است.

تن هاگ بعد از بازی گفت: «فکر نمی کنم این تاثیری روی بازیکنان داشته باشد. ما به آینده نگاه می‌کنیم. من فکر می‌کنم ورود آن‌ها برای باشگاه مثبت است. آن‌ها تجربه زیادی در ورزش در بالاترین سطح دارند و چند تیم ورزشی در رشته‌های مختلف را هدایت می‌کنند.»

منچستریونایتد شب گذشته توانست در نیمه دوم با دو گل آلخاندرو گارناچو و یک گل از راسموس هویلوند، به گل‌های مک‌گین و دندونکر پاسخ دهد.

تن هاگ در پاسخ به سوالی درباره هویلوند گفت: «من چندین بار با او صحبت کرده‌ام و گل‌هایی که در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند را برایش یادآوری کردم تا به استعداد و توانایی‌اش باور داشته باشد. من یقین دارم او در ادامه گل‌های بیشتری می‌زند. او شخصیت بزرگی دارد و این چیزی است که یک مهاجم به آن نیاز دارد.»

1428