بایرلورکوزن ستاره های خود را نمی فروشد

بایرلورکوزن ستاره های خود را نمی فروشد

پایگاه خبری فوتبالی- بایرلورکوزن فروش جاناتان تاه و پیرو هینکاپیه به دو باشگاه چلسی و لیورپول را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه رد کرد. 

به گزارش فوتبالی ، جاناتان تاه، ۲۷ و هینکاپیه ۲۱ ساله، ظاهراً مورد توجه دو تیم لیگ برتر هستند، اما سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن، این شایعه را رد کرده و اشاره داشته که هر یک از بازیکنان برتر بایرلورکوزن ماه آینده باشگاه را ترک نخواهند کرد. گزارشی از کیکر نشان می دهد که تاه بند آزادسازی ۱۸ میلیون یورویی دارد اما این بند فقط در نقل و انتقالات تابستان معتبر است. 

مدیر ورزشی بایرلورکوزن به کیکر گفت: "همه ستاره ها در تیم می مانند. ما هیچ بازیکنی را در زمستان به فروش نخواهیم رساند." بایرلورکوزن تحت هیچ فشاری برای فروش بازیکنان ارزشمند خود در ماه ژانویه که در صدر بوندس لیگا قرار دارد و پس از صدرنشینی در گروه خود به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا راه پیدا کرده، نیست. شايد شاگردان ژابي آلونسو به برخي از بازيكنان اجازه دهند تا در تابستان با پرداخت مبالغ بالا جدا شوند اما در حال حاضر منطقي نيست كه راه خود را از ستاره هاي برتر تیم جدا كنند. مانند تمام تیم های بوندسلیگا، لورکوزن در حال حاضر از تعطیلات زمستانی استفاده می کند و در تاریخ ۱۳ ژانویه به میادین بازمی گردد، جایی که آنها به آگزبورگ سفر می کنند. باید دید پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه در کمتر از یک هفته آینده چه اتفاقی برای تیم بایرلورکوزن می افتد.

۱۰۰۹