چلسی به دنبال جذب دو بازیکن اسپورتینگ لیسبون

چلسی به دنبال جذب دو بازیکن اسپورتینگ لیسبون

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی برای انتقال احتمالی عثمان دیاموند با اسپورتینگ لیسیون در تماس است‌.

به گزارش فوتبالی ، طبق گزارش نشریه استاندارد، چلسی این بازیکن ۲۰ ساله را به عنوان یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالات خود انتخاب کرده است. آبی ها پیشنهاد اولیه خود را برای دیاموند ارائه  دادند، اما اسپورتینگ لیسبون آن را رد کرد و اعلام کرد که او را تنها با بند آزادسازی ۶۹ میلیون پوندی می فروشند.

چلسی با وجود داشتن بازیکنانی مثل تروه چالوبا، بنوا بادیاشیل، اکسل دیاسی، وسلی فوفانا، لوی کولویل و تیاگو سیلوا در لیست خود می‌خواهد یک مدافع میانی جوان دیگر را به تیم خود اضافه کند. چالوبا در ماه ژانویه برای فروش جهت کمک به خریدهای جدید در دسترس است، در حالی که سیلوا ممکن است پس از پایان قراردادش در تابستان امسال و فوفانا به دلیل مصدومیت طولانی مدت از زانو از تیم خارج شوند.

ویتور گیوکرش، مهاجم اسپورتینگ لیسبون نیز مورد توجه چلسی قرار گرفته است. در اولین فصل حضور در تیم پرتغالی، بازیکن سابق تیم های برایتون و کاونتری سیتی در ۲۰ بازی ۱۷ گل و ۸ پاس گل به ثبت رسانده است. اسپورتینگ لیسبون در حال حاضر تمایلی به فروش ستاره خود ندارد و اصرار دارد که هر تیم علاقه مند باید تمام مبلغ بند آزادسازی ۸۷ میلیون پوندی او را پرداخت کند.

۱۰۰۹