سرمربی سابق الاتحاد به لیگ جزیره بازگشت

سرمربی سابق الاتحاد به لیگ جزیره بازگشت

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرتغالی سابق الاتحاد رسما به لیگ برتر انگلیس بازگشت.

به گزارش فوتبالی، نونو اسپریتو سانتو سرمربی مطرح پرتغالی که در ابتدای فصل جاری هدایت باشگاه الاتحاد عربستان را بر عهده داشت پس از برکناری از سرمربیگری قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان به دلیل درگیری با بازیکنان سرشناس تیم مانند کریم بنزما مجددا به لیگ برتر فوتبال انگلیس بازگشت. این مربی ۴۹ ساله پرتغالی که پیش از این در دو باشگاه ولورهمپتون و تاتنهام نیز در لیگ برتر انگلیس سابقه فعالیت داشت پس از حدود دو سال به لیگ جزیره باز خواهد گشت. این مربی فعالیت مربیگری خود را از باشگاه ریوآوه پرتغال آغاز کرد و سپس در تیم های پورتو و والنسیا نیز به عنوان سرمربی فعالیت کرد.

باشگاه ناتینگهام‌ فارست چند روز پیش پس از ثبت روند ۶ بازی پیاپی بدون کسب حتی یک برد، استیو کوپر سرمربی تیم را از کار خود برکنار کرد. ناتینگهام فارست در ۱۳ دیدار آخر خود تنها یک برد کسب کرده بود و همین نتایج ضعیف سبب شد تا این مربی که خود تیم ناتینگهام فارست را به لیگ برتر انگلیس بازگردانده بود از هدایت این تیم برکنار شود.

اکنون و با اعلام رسمی باشگاه ناتینگهام فارست، نونو اسپیریتو سانتو به عنوان جانشین استیو کوپر، فعالیت خود را در این تیم آغاز کرد. سرمربی پرتغالی قراردادی ۲.۵ ساله با تیم انگلیسی امضا کرده و در بازی مقابل بورنموث اولین بار روی نیمکت تیم خواهد نشست. باشگاه ناتینگهام فارست اکنون در شرایط خوبی قرار ندارد و با ۱۴ امتیاز در جایگاه هفدهم لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

۱۰۰۹