4 بازیکن بارسلونا که با ایده‌های ژاوی مشکل دارند

4 بازیکن بارسلونا که با ایده‌های ژاوی مشکل دارند

پایگاه خبری فوتبالی - حواشی رختکن بارسلونا روز به روز بیشتر می شود و حالا رسانه های کاتالونیایی ادعا می کنند که چند تن از بازیکنان بارسا با تاکتیک ها و ایده های ژاوی مشکل دارند. 

 به گزارش فوتبالی، اخیراً شایعات زیادی راجع به آینده ژاوی در نیوکمپ به گوش می رسد. اگرچه کاتالان ها با هدایت ژاوی بعد از 4 سال به قهرمانی لالیگا رسیدند، اما وضعیت آن ها در این فصل خیلی تعریفی ندارد و حالا با 7 امتیاز اختلاف نسبت به خیرونا و 5 امتیاز اختلاف با رئال مادرید در رده سوم قرار دارند. 

امروز نیز یک خبر عجیب راجع به دخالت خوان لاپورتا در تصمیمات و ترکیب ژاوی منتشر شد و رئیس بارسا اعلام کرده که نباید به بازیکنانی مثل ایلکای گوندوغان، روبرت لواندوفسکی و رونالد آرائوخو استراحت داد. 

به نقل از Bar Canaletes، بارسلونا یک فهرستی از جانشینان احتمالی ژاوی تهیه کرده و حالا خبر رسیده که بازیکنان بزرگی مثل لواندوفسکی، گوندوغان، فرنکی دی یونگ و مارک آندره ترشتگن با ایده های ژاوی در بازی مشکل دارند و نمی توانند آن را درک کنند. برخی دیگر از بازیکنان با تعطیلات بیش از اندازه ژاوی مشکل دارند. 

فرنکی دی یونگ یکی از بازیکنانی بود که بعد از شکست مقابل خیرونا ادعا کرد که مشکل اصلی، تاکتیک بارسا بوده و در گذشته نیز گوندوغان از رفتار بازیکنان بعد از شکست در ال کلاسیکو گله کرده است.

4416