صدرنشینی رئال سوسیداد در حضور فینالیست سابق چمپیونز لیگ

صدرنشینی رئال سوسیداد در حضور فینالیست سابق چمپیونز لیگ

پایگاه خبری فوتبالی - رئال سوسیداد موفق شد در خانه اینتر به تساوی ارزشمند صفر بر صفر دست پیدا کند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شود.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته ششم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های اینتر و رئال سوسیداد از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم جوزپه مه آتزا به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی مقابل هم به میدان می رفتند که شرایط مشابهی در جدول گروه D داشتند و هر با 11 امتیاز رده های اول و دوم را مال خود کردند و این دیدار بر سر صدرنشینی گروه بود. 

در نیمه اول رئال سوسیداد با اختلاف کم،  تیم برتر میدان بود و توانست موقعیت های اندکی را روی دروازه اینتر خلق کند، اما در حقیقت موقعیت های آن ها به اندازه کافی خطرناک نبودند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم، اینتر کمی جلو کشید، اما سوسیداد بود که می توانست برخلاف جریان بازی به گل برسد که با درخشش یان زومر، دروازه نراتزوری بسته باقی ماند. در پایان دو تیم به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند و بدین ترتیب، رئال سوسیداد با 12 امتیاز و تقاضل گل بهتر نسبت به اینتر در صدر قرار گرفت و نراتزوری با همین امتیاز، دوم شد.

4416