هافبک دفاعی نیجریه‌ای گزینه جدید بارسلونا

هافبک دفاعی نیجریه‌ای گزینه جدید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مشکل پست هافبک دفاعی در بارسلونا هنوز حل نشده است و این قضیه موجب شده است تا آبی و اناری پوشان به دنبال این باشند تا یک هافبک دفاعی دیگر را هم جذب کنند.

به گزارش فوتبالی ، سرخیو بوسکتس هافبک دفاعی حال حاضر اینتر میامی، در تابستان قبلی پس از این که قراردادش با بارسا به پایان رسید، این تیم را ترک کرد و راهی اینتر میامی شد. پس از رفتن سرخیو بوسکتس باشگاه بارسلونا در پست هافبک دفاعی مشکل داشته است و نتوانسته یک جایگزین مناسب جذب کند. در حقیقت بارسلونا از عملکرد اوریول رومئو رضایت نداشته است. رومئو برای پر کردن جای خالی بوسکتس آمد اما عملکردش چنگی به دل نزده است.

اکنون به گفته روزنامه اسپورت، ویلفرد اندیدی هافبک دفاعی نیجریه ای، گزینه جدید بارسلونا است. این بازیکن که بازیکن حال حاضر لسترسیتی است، در حال حاضر 26 سال سن دارد و قراردادش تا پایان فصل جاری با لسترسیتی اعتبار دارد و پس از آن تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود.

اندیدی قبلا هم گزینه بارسلونا بوده است اما مبلغش 60 میلیون یورو اعلام شده بود و به همین دلیل بارسا از خرید او کنار رفت اما با توجه به این که این بازیکن تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود، بارسا او را زیر گرفته است.

1471