پیشنهاد جالب کاشف شهاب؛ زاهدی باید مهاجم مکمل باشد!

پیشنهاد جالب کاشف شهاب؛ زاهدی باید مهاجم مکمل باشد!

پایگاه خبری فوتبالی – شهاب زاهدی 5 گل برای پرسپولیس زده است اما هواداران این تیم از او انتظارات بیشتری دارند.

به گزارش فوتبالی، مشکل گلزنی پرسپولیس هنوز حل نشده است. پرسپولیس در خط حمله شهاب زاهدی را از ابتدای فصل در اختیار داشت و در ادامه هم نبیل باهویی را به لیست بازیکنانش اضافه کرد.

اما باهویی فعلا هیچ کمکی به خط حمله پرسپولیس نکرده و بهترین گلزن پرسپولیس، شهاب است. زاهدی با هت‌تریک مقابل پیکان و گلی که به گل‌گهر سیرجان زده 4 گل در این فصل زده است و یک بار هم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل گلزنی کرده است.

برخی از کارشناسان معتقدند که مدل بازی زاهدی با شیوه‌ها و تاکتیک‌های پرسپولیس جور در نمی‌آیداما نظر کسی که شهاب را کشف کرده، متفاوت است

حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره او می‌گوید: «شهاب در بازی با هوادار نبود اما در بازی دربی هست. من شهاب را یک نوک کلاسیک نمی‌دانم. هر چند معتقدم او به عنوان یک فوروارد مکمل بهتر کار می‌کند. بازیکنی که خودم او را از تیم جوانان به پرسپولیس آوردم و کمک کردم تا او به این مرتبه‌ای که قرار دارد برسد. به همین دلیل و به جهت شناخت کاملی که از شهاب دارم اعتقاد دارم شهاب می‌تواند مکمل بهتری برای بازیکن نوک باشد. در رابطه با احتمال بازی بدون مهاجم هم باید بگویم شما می‌توانید بدون مهاجم کار کنید هر چند نظر من هم بازی با دو مهاجم است که این روش را برای پرسپولیس بهتر می‌دانم. به این نکته هم اعتقاد دارم که اگر یک مربی برای لحظات حساس‌اش یک چیزهایی را نگه ندارد بهتر است.»

1359