آنچلوتی و تصمیم درباره پیشنهاد جذاب عربستانی ها

آنچلوتی و تصمیم درباره پیشنهاد جذاب عربستانی ها

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی فعلی رئال مادرید اسپانیا که شایعه پیوستن او به لیگ حرفه ای عربستان با مبلغ 500 میلیون یورو نقل محافل این روزها شده در کنفرانس خبری گفت: "من به پول احتیاجی ندارم".

به گزارش فوتبالی، سرمایه داران عربستانی که در جذب بسیاری از ستاره ها موفق عمل کردند و لیگ عربستان را تبدیل به لیگ ستاره ها کردند، این بار دست روی مهره بزرگ دیگری به نام کارلو آنچلوتی گذاشتند. شایعاتی مطرح شده که مسئولان عربستانی پیشنهاد جذاب 500 میلیون یورویی را به آنچلوتی ارائه کرده اند تا او هم مثل ستاره های دیگر دنیای فوتبال به خاورمیانه بیاید. این روزها صحبت های ضد و نقیضی درباره آینده حرفه ای کارلتو به گوش می رسد و هنوز مشخص نیست که این مربی ایتالیایی با کهکشانی ها تمدید می کند و یا به برزیل رفته و هدایت تیم ملی این کشور را به عهده می گیرد؟

کارلو آنچلوتی پس از شنیدن خبر پیشنهاد عربستانی ها در کنفرانس خبری با لحن طنز آمیز ایتالیایی خود گفت: "اگر واقعا 500 میلیون یورو بدهند، حتی بلیط هواپیما هم نمی گیرم و تمام مسیر را پیاده می روم." اما او در ادامه جدی تر به این موضوع پرداخت و عنوان کرد: "شوخی کردم. من به پول احتیاجی ندارم. دنیای فوتبال در حال تغییر است و این تغییرات ادامه خواهند داشت، اما در حال حاضر این پیشنهادات و خبرها من را شگفت زده نمی کند."

برخی ایتالیایی ها پیشتر پیشنهاد عربستانی ها را قبول کرده و به این کشور رفتند که از جمله آنها می توان به روبرتو مانچینی معروف اشاره کرد که مربیگری تیم ملی عربستان را به عهده گرفت. علاوه بر مانچینی، خوزه مورینیو سرمربی رم، مائوریتسیو ساری سرمربی لاتزیو و ماسیمیلیانو الگری سرمربی یوونتوس هم پیشنهاداتی از تیم های مختلف عربستانی داشته اند اما در حال حاضر هیچکدام از آنها خبر پیوست خود به این کشور را تایید نکرده اند.

1369