رکورد فاجعه‌بار گواردیولا و منچسترسیتی مقابل استون‌ویلا

رکورد فاجعه‌بار گواردیولا و منچسترسیتی مقابل استون‌ویلا

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا مربی اسپانیایی بدترین دوران خود را در لیگ انگلیس و منچسترسیتی سپری می کند.

به گزارش فوتبالی، تیم گواردیولا از نظر کسب نتایج با چهار بازی متوالی بدون برد، در یک بحران بزرگ قرار گرفته است و سطح بازی ناخوشایندی دارند و به همین خاطر شش امتیاز از آرسنال صدرنشین عقب افتاده اند. 

شکست مقابل استون ویلا برای گواردیولا و تیمش مثل یک شوک بوده است. تیم اونای امری از همه نظر توانست حریف را در هم بکوبد. در حقیقت استون ویلا در این بازی بسیار جسورانه بازی کرد و با یک بازی ریسکی و هجومی به شدت حریف را تحت فشار گذاشت. تیم امری در کل بازی، تیم برتر میدان بود و سیتی بدون َآن که حرفی برای گفتن داشته باشد، به شکست رضایت داد. 

گواردیولا و سیتی با این شکست، رکوردهای منفی زیادی را ثبت کردند. منچسترسیتی در کل بازی فقط دو شوت به سوی  دروازه حریف زد که یکی از آنها به اوت رفت.  در واقع سیتی در کل نیمه دوم حتی یک شوت هم به سوی دروازه استون ویلا نزد. آخرین باری که سیتی چنین آمار ضعیفی را ثبت کرده بود به سال 2007 برمی گردد یعنی زمانی که اماراتی ها این باشگاه را نخریده بودند. 

پپ گواردیولا که همواره به فوتبالی هجومی، کنترل توپ و انرژیک شناخته می شد، ضعیف ترین بازی خود از زمان پیوستن به منچسترسیتی را داشت. در واقع این اولین بار در کل دوران مربیگری گواردیولا در پنج لیگ بزرگ با 535 بازی بود که تیمش این قدر کم به سوی دروازه حریف شوت زده بود!

4125