بحران گواردیولا ادامه پیدا کرد: چهارمین بازی متوالی بدون برد!

بحران گواردیولا ادامه پیدا کرد: چهارمین بازی متوالی بدون برد!

پایگاه خبری فوتبالی - استون ویلا با یک بازی کاملا برتر نسبت به منچسترسیتی موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با یک گل شاگردان پپ گواردیولا را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، در یکی دیگر از بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، استون ویلا در ورزشگاه خانگی خود، ویلا پارک میزبان منچسترسیتی مدعی بود. منچسترسیتی و استون ویلا با فاصله یک امتیازی از هم در رده های سوم و چهارم لیگ جزیره قرار دارند. این بازی ساعت 23:45 دقیقه به وقت تهران آغاز شد و هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند تا شانس خود برای کسب عنوان را همچنان داشته باشند.

در نیمه اول، استون ویلا از امتیاز میزبانی خود استفاده کرد و بازی را کاملا هجومی آغاز کرد. بازیکنان استون ویلا تمام تلاش خود را برای رسیدن به دروازه حریف به کار بستند و چندین بار موفق شدند تا درون محوطه جریمه سیتیزن ها هم نفوذ کنند اما هر توپی که به سمت دروازه منچستر سیتی شلیک می شد بی فایده بود و گلی را در پی نداشت. یاران گواردیولا کنترل توپ و بازی را در اختیار حریف گذاشته و دل به ضد حمله ها بسته بودند اما آنها هم موفق به خلق موقعیت خاصی نشدند. استون ویلایی ها که از حمایت همه جانبه هواداران خود برخوردار بودند توانستند با ایجاد حداکثر فشار روی دروازه ادرسون در آخرین دقایق نیمه اول به گل هم برسند اما گل آنها توسط داور مردود اعلام شد.

در نیمه دوم، سیتیزن ها سعی کردند با شروع هجومی بازی فشار تیم حریف را خنثی کرده و شاید به گل برسند، اما این حفظ توپ خیلی دوامی نداشت و مجددا بازیکنان استون ویلا کنترل بازی را به دست گرفته و من سیتی را تحت فشار قرار دادند. در نهایت این شاگردان امری بودند که نتیجه بازی فوق العاده خود را گرفتند و با حرکت زیبای لیون بیلی و ضربه او که بعد از برخورد به مدافعان سیتی تغییر مسیر هم داد توانستند در دقیقه 74 دروازه ادرسون و منچسترسیتی را باز کنند. استون ویلایی ها بعد از گل عقب نشینی نکردند و فشار روی دروازه منچسترسیتی را بیشتر کردند، چون می دانستند که یک گل اندوخته مطمئنی در مقابل شاگردان پپ گواردیولا نیست. نکته قابل توجه در این دیدار کنترل بازیکنان کلیدی سیتی همچون ارلینگ هالند توسط یاران حریف بود. داگلاس لوییز در دقیقه 85 با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه می توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما این بار تیر دروازه مانع از این اتفاق شد. توصیف این دیدار به دو شکل ممکن است: یا منچسترسیتی یکی از ضعیف ترین بازی های فصل خود را به نمایش گذاشت، یا بازیکنان استون ویلا در این بازی فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و عملکرد زیبایی به نمایش گذاشتند.

نهایتا بعد از یک نمایش عالی از شاگردان امری، استون ویلا توانست با تک گل بیلی منچسترسیتی را شکست دهد. استون ویلا با این پیروزی و کسب 32 امتیاز با یک پله صعود بالاتر از سیتیزن ها در رده سوم جدول لیگ برتر انگلیس جای گرفت.

1369