واکنش باشگاه سپاهان به انتقادهای شب گذشته مجری فوتبال برتر

واکنش باشگاه سپاهان به انتقادهای شب گذشته مجری فوتبال برتر

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به انتقادهای تند مجری برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، محمد حسین میثاقی، در بخشی از برنامه شب گذشته، به دلیل حضور افراد اضافی در کاروان باشگاه سپاهان در جریان سفر به عربستان، از مدیران این باشگاه گلایه کرد.

میثاقی ادعا کرد سفر سپاهان به عربستان برای دیدار با الاتحاد بی‌حاشیه نبوده و حدود 30 الی 40 نفر پرسنل اضافی در کاروان سپاهان حضور داشته‌اند: «شمایی که این همه هزینه کردید و افراد اضافی با خودتان به عربستان بردید، امیدوارم حقوق کارگران را هم به موقع و سر وقت پرداخت کنید. الان هزینه بلیت پرواز و هتل و... چقدر است؟ چه کسی تصمیم می‌گیرد که 30-40 نفر اضافی به سفر سیاحتی و زیارتی بروند؟ به هر حال سپاهان است دیگر، گویا دوستان خیلی بهشان راحت می‌گذرد. به جای این همه از اعضای هیات مدیره که من لیست تک تکشان را هم دارم، بهتر نبود چند نفر از کارگران باسابقه کارخانه را همراه می‌بردید؟ کاش به جای آن‌همه افراد اضافی، 5 تن از کارگران باسابقه فولاد مبارکه را همراه خود برده بودید.»

انتقادهای میثاقی با واکنش باشگاه سپاهان روبرو شده و مدیر روابط عمومی سپاهان امروز طی انتشار یک استوری در اینستاگرام، مجری فوتبال برتر را فردی "معلوم الحال" توصیف کرده و او را به دروغ پراکنی متهم کرده است.

در این استوری آمده است: «1- همانطور که کاروان الاتحاد مهمان سپاهان بود، کاروان سپاهان هم مهمان الاتحاد شد و هزینه‌های اقامت به عهده میزبان بوده است. در واقع توافق بر خدمات متقابل شده است. 2- چند نفر از همان پرسنل باشگاه و کارگران فولاد مبارکه که اشاره شد همراه کاروان سپاهان بودند. 3- اینکه رسانه ملی تریبون دروغ پراکنی و ارائه اطلاعات ناقص توسط افرادی معلوم الحال می‌شود، جای تاسف دارد.»

7474