چلسی مدافع خود را به میلان قرض نمی دهد

چلسی مدافع خود را به میلان قرض نمی دهد

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی پیشنهاد انتقال قرضی بنوا بادیاشیل به میلان را رد کرد.

به گزارش فوتبالی ، آبی ها ژانویه گذشته این مدافع را موناکو به خدمت گرفتند و او 1۱۳3 بازی برای این باشگاه انجام داده است. بادیاشیل در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس با مصدومیت های متعدد دست و پنجه نرم کرده و تنها در یک بازی لیگ برتر حضور داشته است. اما او یکی از اعضای مهم تیم چلسی به حساب می آید، بنابراین انتقال او به میلان با مخالفت سران چلسی روبرو شد.

به گزارش Tuttomercato، تیم میلان به چلسی پیشنهاد قرضی برای این مدافع میانی ارائه کردند که شامل بند خرید دائمی بود. چلسی این پیشنهاد را برای ستاره ۳۳ میلیون پوندی که بخشی از برنامه های مائوریسیو پوچتینو خواهد بود را رد کرد.این مربی زوج دفاع میانی متشکل از تیاگو سیلوا و الکس دیاسی را در این فصل ترجیح داده، اما پس از بازگشت بازیکنان از مصدومیت، این وضعیت ممکن است تغییر کند.

وسلی فوفانا یکی دیگر از غایبان طولانی مدت چلسی است که  مشکل زانوی او ممیکن است او را برای مدتی دیگر از فصل از ترکیب چلسی دور نگه دارد. مدافع میانی ماه گذشته در حالی که در جمع تیم چلسی تمرین می‌کرد امیدوار بود که بتواند زودتر از آنچه انتظار می‌رفت بازگردد. چلسی در این فصل به شدت از آسیب دیدگی ها ضربه خورده است و مجبور شده است در برخی بازی‌ها نیمکت خود را با بازیکنان آکادمی پر کند. 

۱۰۰۹