رونمایی از برادران جدید فوتبال ایران در تمرین مس رفسنجان

رونمایی از برادران جدید فوتبال ایران در تمرین مس رفسنجان

پایگاه خبری فوتبالی- جدیدترین برادران فوتبال ایران، عراقی هستند.

به گزارش فوتبالی، مس رفسنجان درحالی تمرینات خود را برای دیدار حساس با سپاهان دنبال می کند که در تمرین روز گذشته این تیم تصویر جالبی به ثبت رسیده است. مصطفی محمد چند روز پیش همانند برادرش منتظر محمد به مس رفسنجان پیوست تا این دو برادر هم تیمی شوند و برادران جدید فوتبال ایران لقب بگیرند.

مصطفی محمد برخلاف برادرش که هافبک است، در پست دفاع بازی می کند و ساکت الهامی امیدوار است تا او هم همانند برادرش نمایش تاثیرگذاری در ترکیب مس داشته باشد و به خط دفاع این تیم سر و سامان بدهد. منتظر و مصطفی محمد جدید ترین برادران شاغل در فوتبال ایران هستند و بد نیست نگاهی به برادران قبلی فوتبال که البته دو قلو هم هستند داشته باشیم.

حسن و حسین پورحمیدی که هر دو دروازه‌بان هستند، درحال حاضر وظیفه محافظت از قفس توری دو تیم استقلال خوزستان و تراکتور را بر عهده دارند. حسن پورحمیدی در این فصل 7 بازی برای آبی ها انجام داده اما در هیچ کدام از این بازی ها موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود نشده است. حسین پورحمیدی هم در 12 بازی که برای تی تی ها به میدان رفته، 6 کلین شیت به ثبت رسانده است.

دیگر برادران فوتبال ایران، احسان و عرفان روحانی هستند. عرفان در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی به تیم بزرگسالان راه پیدا کرده و محمود فکری هم بازی او را پسندیده بود. در آن فصل فکری چند بازیکن جوان دیگر را هم به تمرینات فراخواند که یکی از آنها احسان روحانی برادر عرفان بود تا شاهد حضور دوقلو ها در تمرین استقلال باشیم. احسان که به عقاب تهران پیوسته، در خط حمله بازی می کند و عرفان، مدافع است.

2636