پر انتقادترین دروازه‌بان لیگ در صدر جدول کلین‌شیت!

پر انتقادترین دروازه‌بان لیگ در صدر جدول کلین‌شیت!

پایگاه خبری فوتبالی - حسین پورحمیدی باوجود فشار بسیار زیادی که علیهش وجود دارد، باز هم همراه با سیدحسین حسینی در صدر جدول کلین‌شیت‌ دروازه‌بانان قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، حسین پورحمیدی دروازه‌بانی است که پس از سپری کردن فصلی فوق‌العاده در آلومینیوم اراک به واسطه قراردادی که داشت به تراکتور بازگشت. بازگشتی که همراه با جدایی محمدرضا اخباری همراه شد تا از همان ابتدا فشارها علیه این بازیکن جوان حس شود.

با این حال شاید کمتر کسی در نظر دارد که پورحمیدی هیچ نقشی در جدایی کاپیتان محبوب تی‌تی‌ها نداشت و هنگامی که اخباری و مدیران باشگاه تراکتور به توافق نرسیدند، پورحمیدی بدون هیچ‌گونه تاثیری در این اتفاق ملزم به بازگشت به تیمی شد که تحت قراردادش بود.

همه این اتفاقات در کنار عملکرد نامناسب تراکتور در بازی‌های بزرگ و البته اشتباهات ابتدای فصل حسین پورحمیدی مقابل سپاهان و پرسپولیس باعث شده سنگربان خوزستانی تحت فشار عجیب و غریبی قرار بگیرد؛ درحالی که وی دیگر اشتباهات مشهود ابتدای فصل را ندارد و اگر ردپای گل‌های خورده اخیر تراکتور را پیگیری کنید، نقش به مراتب کمتر پورحمیدی را خواهید دریافت.

علاوه بر این دروازه‌بان اول تراکتور با ۶ کلین‌شیت از ۱۱ بازی همراه با سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال در صدر جدول کلین‌شیت‌ها قرار دارد و بیش از نیمی از بازی‌ها دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

شاید عجیب باشد که بدانید پورحمیدی به عنوان دروازه‌بان اول تراکتور در روز بازی با فولاد زمانی که صاحب توپ می‌شد توسط هواداران خودی هو می‌شد! سنگربانی که شخصیتی بسیار احساسی هم دارد ولی سعی می‌کند با این فشار بالا همچنان به کار خود ادامه دهد و در مجموع هم عملکرد خوبی داشته و تعداد کلین‌شیت‌ها گویای این موضوع می‌باشد.

1997