بازنده عجیب هفته؛ شکست رکورددار در کمتر از 10 دقیقه

بازنده عجیب هفته؛ شکست رکورددار در کمتر از 10 دقیقه

پایگاه خبری فوتبالی- تیمی که رکورد پاس در چندین فصل گذشته فوتبال ایران را شکسته بود نتیجه‌ای بهتر از یک باخت خانگی به دست نیاورد.

به گزارش فوتبالی، 820 پاس و 20 شوت و 7 شوت در چارچوب. به نظر شما کدام تیم در هفته یازدهم لیگ برتر این آمار را ثبت کرد؟

صاحب این آمار بسیار خوب یکی از بازنده‌های این هفته بود. تیمی که با 2 گل در خانه بازی را به حریفش به نام صنعت نفت آبادان واگذار کرد. آمار بالا مربوط به شاگردان ساکت الهامی و تیم مس رفسنجان است. تیمی که در کمال تعجب نتوانست در کنار رکوردشکنی در تعداد پاس، حتی یک امتیاز هم به دست بیاورد و به جای امتیاز، حریفش را از بحران نجات داد.

نکته بازی تیم ساکت الهامی این بود که پاس‌های این تیم با ایجاد موقعیت روی دروازه حریف هم همراه بود اما در کمال تعجب دومین باخت پی در پی را به دنبال داشت.

مجید نصیری مدافع مس رفسنجان در دقیقه 20 یک بار با بیرون کشیدن توپ از روی خط دروازه مانع گل‌خوردن تیمش شد اما این حرکت زیبا هم نتوانست مانع باخت خانگی مسی‌ها شود. در آن سوی میدان اما صنعت نفت با یک چهارم تعداد پاس حریف و 4 شوت در چارچوب به 2 گل رسید. 

گل اول این تیم فقط با سه لمس توپ به دست آمد. چند دقیقه بعد هم که مسی‌ها کاملا بازی را در دست گرفته بودن یک توپ‌ربایی از بازیکن صنعت نفت و سه پاس تا محوطه جریمه و ضربه پنالتی. یعنی صنعت نفت در این بازی با کمتر از 10 پاس و 10 لمس توپ در کمتر از 10 دقیقه، 2  گل زد و توانست حریفی که رکورد تعداد پاس در چند سال گذشته را شکسته بود به راحتی شکست دهد.

4326