روزگار خوش میسون گرینوود در فوتبال اسپانیا

روزگار خوش میسون گرینوود در فوتبال اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی- میسون گرین‌وود با نمایش مجموعه کفش های ۲۳۵۰۰ پوندی خود، توجه طرفداران فوتبال را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی ، گرین وود روز سه شنبه در صفحه اینستاگرام عکس هایی از کفش های کمیاب و گران قیمت خود را به اشتراک گذاشت. یکی از این عکس‌ها نشان‌دهنده پلاتین ۹۰۰۰ پوندی گیاه کاکتوس در بک کفش خاص نایکی سفارشی پوشیده از کریستال‌های سواروسکی  و ردیاب های خاص Desert Moss به قیمت ۲۲۰۰ پوند بود. هر دو جفت از یک جواهر به شکل قلب به ارزش ۴۶۰۰ پوند بهره مند بودند.

گرین وود در حال حاضر به صورت قرضی در ختافه در لالیگا حضور دارد. گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه منچستریونایتد قصد دارد این بازیکن ۲۲ ساله را دوباره به تیم اریک تن هاگ اضافه کند. پس از اینکه دادستانی بریتانیا اتهامات مربوط به اقدام  این بازیکن به تجاوز را در فوریه ۲۰۲۳ رد کرد او توانست به دنیای فوتبال باز گردد‌. در حال حاضر شایعاتی مبنی بر اینکه گرین‌ وود می‌خواهد انتقالش به اسپانیا را دائمی کند، وجود دارد، اما منچستریونایتد نیز در نظر دارد او را به جمع شیاطین سرخ بازگرداند. گرین وود تا سال ۲۰۲۵ با منچستریونایتد قرارداد دارد و امکان تمدید برای یک سال دیگر نیز وجود دارد. هنوز مشخص نیست که آیا شیاطین سرخ به دنبال فروش این مهاجم در تابستان آینده هستند یا دوباره او را قرض خواهند داد.گرین وود شروع خوبی در لالیگا داشته و در  بازی لیگ یک گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است. 

۱۰۰۹