خشم بارسلونا از تیم ملی اسپانیا به خاطر مصدومیت گاوی

خشم بارسلونا از تیم ملی اسپانیا به خاطر مصدومیت گاوی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به شدت از دست تیم ملی اسپانیا و لوئیس دلافونته سرمربی این تیم ناراحت است و آن ها را مسبب اصلی مصدومیت سنگین گاوی می داند. 

به گزارش فوتبالی، در بازی اسپانیا مقابل گرجستان از رقابت های مقدماتی یورو 2024، یک اتفاق تلخ برای گاوی و بارسلونا رخ داد. در این دیدار، گاوی به خاطر مصدومیت زانو از زمین بازی به صورت گریان خارج شد و حالا مصدومیت رباط صلیبی او تایید شده است و بدین ترتیب فصل برای این ستاره نوزده ساله به پایان رسید و به احتمال فراوان، گاوی رقابت های یورو و المپیک 2024 را از دست خواهد داد.

به نقل از سایت گل، بارسلونا قطعاً بیشترین ضرر را برده است. گاوی یک از ارکان مهم ترکیب ژاوی هرناندز محسوب می شود و حالا موندو دپورتیوو مدعی است که مدیران بلوگرانا به شدت از دست دلافونته و لاروخا عصبانی هستند. 

بارسلونا احساس می کند که بازی کردن گاوی در دیدار مقابل گرجستان کاملاً غیر ضروری بود، چون لاروخا جواز حضور در رقابت های یورو سال بعد ار کسب کرده و این دیدار جنبه تشریفاتی داشت. ژاوی هرناندز و خوان لاپورتا مقصر اصلی این واقعه را دلافونته می دانند. 

دلافونته نیز راجع به این موضوع گفت: "گله بارسلونا را درک می کنم، اما اگر گاوی نبود، این اتفاق برای کس دیگری رخ می داد. شاید این اتفاق در لالیگا یا تمرینات برای گاوی می افتاد. این یک حادثه بود و گاوی آماده بازی کردن بود."

4416