هم‌تیمی سابق مسی که به راننده تاکسی اینترنتی تبدیل شده‌است

هم‌تیمی سابق مسی که به راننده تاکسی اینترنتی تبدیل شده‌است

پایگاه خبری فوتبالی - در فوتبال و زندگی، اتفاقات غیرمترقبه زیادی رخ می دهند. زندگی چرخش های زیادی دارد و بهترین نمونه در این زمینه، خوزه لوئیز گومز دفاع راست آرژانتینی است که پس از فیکس شدن در المپیک 2016 ریو و دعوت شدن به تیم ملی بزرگسالان آرژانتین با هدایت خورخه سمپائولی و بازی در کنار مسی، با روی ناخوشایند زندگی روبرو شد.

به گزارش فوتبالی، خوزه لوئیز گومز در سال 2017 در ترکیب تیم ملی آرژانتین در بازی دوستانه مقابل برزیل قرار گرفت اما بعد از آن در اردوی تیم ملی آرژآنتین دچار مصدومیت از ناحیه منیسک زانوی چپش شد. همین مصدومیت روی اعتماد به نفسش هم تاثیر گذاشت و از لیست جام جهانی 2018 خط خورد و بعد از ان سراشیبی برایش آغاز شد و در حال حاضر،  به راننده تاکسی اینترنتی تبدیل شده است. 

پدر این بازیکن در مصاحبه با نشریه اوله در مورد شرایط پسرش گفته است:" ما همیشه خانواده متواضعی بودیم. پسرم به ما کمک می کند. او بعد از تمرینات و شب ها با خودرو کنار می کند."

خوزه لوئیز در سال 2016 به عنوان بازیکنی شناخته می شد که اینده ای طلایی در فوتبال آرژانتین دارد و حتی بحث پیوستنش به بارسلونا مطرح بود. قرارداد این بازیکن با لانوس در اوایل سال 2022 تمام شد و در سن 30 سالگی بدون تیم است و فقط با بدنساز شخصی خود تمرین می کند. آخرین بازی او در سطح اول فوتبال آرژانتین به جام باشگاه های امریکای 2021 برمی گردد که برای لانوس بازی کرد. 

4125