جنجال در مورد هافبک منچسترسیتی؛ خوشحالی از گل خوردن تیمش از چلسی؟!

جنجال در مورد هافبک منچسترسیتی؛ خوشحالی از گل خوردن تیمش از چلسی؟!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران تصور می کنند که ماتئو کواچیچ هافبک کروات از این که چلسی در مقابل منچسترسیتی گل تساوی را زده، خوشحالی کرده است!

به گزارش فوتبالی، در یک بازی سرگرم کننده در استمفوردبریج، بازی چلسی و منچسترسیتی با تساوی چهار بر چهار به اتمام رسید که کول پالمر که با 40 میلیون پوند در تابستان گذشته از چلسی به سیتی رفته بود، در وقت اضافه از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا مانع از ان شود که تیم گواردیولا به سه امتیاز دست پیدا کند.

سیتی در زمان گل رودری تصور می کرد که بازی را برده است چرا که فقط چهار دقیقه از وقت قانونی بازی مانده بود اما چلسی توانست در مقابل صدرنشین لیگ انگلیس یک امتیاز بسیار ارزشمند را به دست بیاورد. 

پس از ان که پالمر دروازه ادرسون را از روی نقطه پنالتی باز کرد، بازیکنان چلسی همگی جشن گرفتند. برخی هواداران معتقد هستند که کواچیچ از گل سیتی خوشحالی کرده است. ماتئو پس از پنج سال حضور در تیم لندنی در تابستان گذشته راهی چلسی شد و به نظر می رسد که به صورت ناخودآگاه از گلزنی تیم سابقش خوشحال شده چرا که پس از این گل، مشتش را گره کرده است!

یک هوادار در شبکه اجتماعی اکس نوشته است:"  وای خدای من، این پسر را به خانه برگردانید!" و. دیگری نوشته است:" می توانید یک مرد را از چلسی خارج کنید اما نمی توانید چلسی را از یک مرد خارج کنید!" 

4125