یوونتوس و لیورپول به دنبال خرید مدافع انگلیسی

یوونتوس و لیورپول به دنبال خرید مدافع انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول و تاتنهام باید بین 25 تا 30 میلیون پوند بپردازند تا بتوانند لوید کلی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، کلی  در پایان فصل به اتمام قراردادش با بورنموث می رسد اما تیم انگلیسی حاضر نیست این بازیکن  را در زمستان با قیمت کمی از دست بدهد.  تاتنهام در تابستان گذشته نیز برای خرید بازیکن بورنموث تلاش کرده بود و حالا دوباره به سراغ او خواهد رفت. 

گفته می شود که بورنموث پیشنهاد 20 میلیون پوندی تاتنهامی ها برا یفروش کلی را در  تابستان گذشته رد کرده است. حالا لیورپول برای خرید مدافع سابق تیم زیر 21 سال انگلیس دست به کار شده است. این بازیکن قابلیت حضور در پست های مختلف خط دفاعی را دارد اما لیورپولی ها در نظر دارند که او را به عنوان جایگزین ترنت الکساندر آرنولد به خدمت بگیرند. کلی در هفته های اخیر بازوبند کاپیتانی بورنموث را به بازو بسته است. 

از سویی یوونتوس نیز برای خرید لوید کلی دست به کار شده است. در حقیقت گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که جدایی احتمالی الکس ساندرو باعث شده تا یووه به دنبال جایگزین برای او باشد و به همین خاطر احتمالا به سراغ کلی خواهند رفت. 

4125