ارتباط بسیار خوب هری کین با این ستاره بایرن مونیخ در زمین

ارتباط بسیار خوب هری کین با این ستاره بایرن مونیخ در زمین

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین ستاره انگلیسی به تمجید از لروی سانه وینگر آلمانی بایرن مونیخ پرداخت و ادعا کرد که در زمین مسابقه، رابطه بسیار خوبی با او دارد. 

به گزارش فوتبالی، کاپیتان تیم ملی انگلیس در بوندس لیگا طوفان به پا کرده و در بازی آخر بایرن مونیخ مقابل هایدنهایم نیز 2 گل زد و حالا با 17 گل زده، در صدر جدول آقای گل بوندس لیگا قرار دارد. جالب این است که در فصل گذشته، نیکلاس فولکروگ و کریستوفر انکونکو با 16 گل زده به صورت مشترک آقای گل شدند. 

به نقل از سایت گل، بعد از پیروزی چهار بر دو مقابل هایدنهایم، هری کین فاش کرد که لروی سانه هم تیمی مورد علاقه اش در بایرن است. او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "واقعا بازی کردن با این بازیکنان لذت بخش است. من عاشق بازی کردن با لروی سانه هستم، ما رابطه بسیار خوبی در داخل و خارج از زمین داریم. یک بازیکن محشر و یک دوست خوب."

هری کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2023 با رقم 85 میلیون یورو از تاتنهام بالاخره جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست. او در تمامی رقابت ها، بیست و یک گل برای باواریایی ها به ثمر رسانده و اولین بازیکن تاریخ بوندس لیگاست که موفق به زدن 17 گل در 11 بازی شده است.

4416