یک تماس تلفنی کایسدو را از لیورپول دور و به چلسی نزدیک کرد

یک تماس تلفنی کایسدو را از لیورپول دور و به چلسی نزدیک کرد

پایگاه خبری فوتبالی- یک تماس تلفنی مویسس کایسدو را متقاعد کرد تا پیشنهاد لیورپول را برای پیوستن به چلسی رد کند.

به گزارش فوتبالی ، این بازیکن ملی پوش اکوادوری موضوع جدال نقل و انتقالات بین باشگاه چلسی و منچستریونایتد بود. تیم یورگن کلوپ با برایتون ۱۱۰ میلیون پوند برای کایسدو به توافق رسیده بود تا شرایط شخصی با خود بازیکن را توافق کند تا اینکه چلسی در نهایت قراردادی را با رکورد ۱۱۵ میلیون پوندی برای جذب این بازیکن تکمیل کرد. پس از شروعی دشوار، کایسدو در خط هافبک آبی ها جایگاه ثابتی به دست آورد و تا کنون ۱۲ بار در این فصل زیر نظر مائوریسیو پوچتینو به میدان رفته است.

 او اکنون فاش کرده که چگونه یک تماس تلفنی با انزو فرناندز، بازیکن تیم قهرمان جام جهانی قطر و هافبک آبی‌ها، او را متقاعد کرد که به استمفوردبریج برود. او که در مصاحبه با اسکای اسپورت در کنار فرناندز صحبت می کرد، گفت: "گفتگوی عجیبی بود. منظورم این است که یک قهرمان جهان و یکی از بهترین هافبک های جهان به من زنگ می زد. او گفت که چلسی باشگاه بزرگی است، بازیکنان جوان زیادی وجود دارد که اینجا در کنار هم جمع شده اند."

کاسیدو در ادامه این گفتگو افزود: "من همیشه از حضور در یک تیم جوان لذت برده ام، زیرا فکر می کنم که اگر این نیروی جوانی وجود داشته باشد، می توانیم با هر فشاری که ممکن است با آن مواجه شویم کنار بیاییم. بنابراین، این چیزی است که من را ترغیب کرد تا به اینجا بیایم. ما همیشه با هم هستیم. بنابراین، من بسیار خوشحالم و همانطور که انزو گفت، سعی می کنم هر روز کارهای بهتری برای تیم انجام دهم تا الگوی خوبی برای همه در باشگاه باشم."

فرناندز که در ژانویه سال قبل پیش از  پیوستن کایسدو به چلسی با مبلغ ۱۰۶ میلیون پوند از بنفیکا به چلسی پیوست، از اینکه توانست او را متقاعد به پیوستن کند، خوشحال است. فرناندز در این باره گفت:" من با کایسدو تماس گرفتم و به او گفتم که باید قبول کند و بیاید چون چلسی باشگاه بزرگ و جاه طلبی است. و باید از خداوند تشکر کنم که این فرصت را به من داد تا در کنار او در چلسی بازی کنم، زیرا همه ما او را به عنوان بازیکن بزرگی می شناسیم و او بازیکن  فوق العاده ای است، بنابراین من از انتخاب چلسی توسط کایسدو خوشحالم."

۱۰۰۹