بایرن مونیخ ۴- هایدن‌هایم ۲/ برتری باواریایی ها مقابل هایندهایم با دبل هری کین

بایرن مونیخ ۴- هایدن‌هایم ۲/ برتری باواریایی ها مقابل هایندهایم با دبل هری کین

  • پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۱۱ رقابت های بوندس لیگا آلمان با برتری خانگی بایرن‌مونیخ مقابل هایندهایم پیگیری شد.

    به گزارش فوتبالی، شاگردان توماس توخل در شرایطی به مصاف تیم تازه راه یافته هایدنهایم به بوندس لیگا ۱ رفتند که در تلاش برای حفظ صدر جدول فوتبال آلمان بودند. در این دیدار که در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار شد شاگردان توخل تنها ۱۴ برای به ثمر رساندن گل اول صبر کردند و روی پاس لروی سانه مهاجم همیشه گلزن بایرن مونیخ یعنی هری کین دروازه رقیب را باز کرد. در ادامه برتری باواریایی ها در نیمه اول ادامه داشت و در دقیقه ۴۴ باز هم زوج سانه و کین برای بایرن مونیخ گلسازی و گلزنی کردند تا بایرن‌مونیخ به گل دوم خود برسد. با این دو گل هری کین به اولین بازیکن در تاریخ بوندس‌لیگا تبدیل شد که در ۱۱ بازی موفق به ثبت ۱۷ گل می شود. در نهایت نیمه اول این دیدار با برتری ۲-۰ بایرن‌مونیخ به پایان رسید.

    در نیمه دوم برتری بایرن مونیخ در حفظ توپ و ایجاد موقعیت ادامه داشت اما در دقایق ۶۹ تا ۷۲ و تنها ظرف ۳ دقیقه تمام داشته های بایرن مونیخ تبدیل به یک امتیاز شد و دو گل پشت سر هم تیم هایدنهایم بازی را به تساوی ۲-۲ تبدیل کرد. اما در ادامه و تنها چند ثانیه بعد باواریایی ها که گویی نیاز به یک شوک داشتند گل سوم را دقیقه ۷۳ توسط رافائل گوریرو مدافع چپ جدید خود که از دورتموند به این تیم پیوست و مدت زیادی از مسابقات را هم به دلیل مصدومیت از دست داده بود به ثمر رساندند. در ادامه و در دقیقه ۸۵ بازی روی همکاری ماتیاس تل و اریک ماکسیم چوپو موتینگ مهاجم کامرونی گل چهارم بایرن‌مونیخ را هم به ثمر رساند تا خیال هوادارن بایرن‌مونیخ از پیروزی در این بازی راحت باشد. در نهایت این بازی با نتیجه ۴-۲ به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

    با این برد بایرن مونیخ ۲۹ امتیازی شد و در صدر جدول بوندس لیگا بالاتر از بایرلورکوزن با یک بازی بیشتر قرار گرفت و هایندهایم نیز با ۱۰ امتیاز در رده ۱۳ جدول باقی ماند.

    ۱۰۰۹