همسر ژاوی: ترجیح می‌دادم چند سال دیگر در قطر و السد بمانیم

همسر ژاوی: ترجیح می‌دادم چند سال دیگر در قطر و السد بمانیم

پایگاه خبری فوتبالی - نوریا کونیرا خبرنگار اسپانیایی یازده سال پیش با ژاوی هرناندز ازدواج کرد و حالا در گفتگو با نشریه "هولا" در مورد رابطه خود با سرمربی بارسلونا صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، نوریا در مورد برخی از جواهرات خود صحبت کرد:" اولین حلقه ای که ژاوی به من داد، برایم خیلی خاص است هر چند که خارق العاده ترین هدیه اش نبود. از آن روز خاطره خوشی دارم. از سویی یک انگشتر دیگر هم از جانب شیخ جاسم (مالک السد) در روز تولد دخترم در قطر به من هدیه داده شد. آن روز را خیلی دوست داشتم چرا که روز تولد دخترم بود و خاطرات خوشی از دوران حضورم در ان جا داشتیم. حضور در بارسلونا خیلی مثبت بود هر چند که باید بگویم که در ابتدا دوست داشتم که چند سال بیشتر در قطر بمانیم چون زندگی در ان جا را خیلی دوست داشتم. تقویم بازیها در ان جا فشردگی کمتری داشت، ژاوی کمتر سفر می کرد و بیشتر در کنار خانواده بود. زندگی مان در آن جخیلی آرام تر بود چرا که کمتر از این جا، ژاوی را می شناختند و زندگی روزمره خیلی آرام تر بود. در هر صورت بازگشت خیلی خوبی داشتیم. بچه ها به خوبی هماهنگ شدند و این برایم خیلی خوب است. حالا همه در بارسلونا خیلی خوشحال هستیم و به خوبی هماهنگ شده ایم."

این زوج صاحب دو فرزند به نام های آسیا و دان هستند. نوریا در مورد آنها نیز صحبت کرد:" هنوز خیلی کوچک هستند اما به طور مثال مشخص است که آسیا علاقه ای به فوتبال ندارد. دان هم فوتبال و هم تنیس را می بیند و برایش خوشایند است که پدرش، پیراهن بازیکنان مختلف را برایش می آورد تا کلکسیونش تکمیل شود."

4125